Witaj ! Anonimowy

1,6 GSI w 125p - jak?

Re: 1,6 GSI w 125p - jak?

Postprzez Lampart » 22 kwi 2015, o 08:55

tak 115c nie ma powrotu i albo założysz inny gażnik albo pokrywę z powrotem.

co do czujnika w baku z powrotem- szukaj z poloneza gaźnika

http://www.tomczesci.pl/index.php/produ ... z-caro.htm

ja jesli będe się bawił w taki swap to na silnik z abimexa- ma krzywkę na wałku rozrządu do pompki paliwa i wszystko plug and play.
Gaźnik pójdzie od 115c bez powrotu paliwa.
STOP forumowym napinaczom
Avatar użytkownika
Lampart
Forumowicz
 
Posty: 1733
Dołączył(a): 5 mar 2012, o 17:41
Lokalizacja: warszawa/legionowo

Re: 1,6 GSI w 125p - jak?

Postprzez Cendra » 23 kwi 2015, o 20:25

O dziwo udało się kupić chłodnicę w pas, czy mocowanie dolne (ten ceownik) będę musiał przerabiać czy tak jak jest, jest ok?
Gaźnik z poloneza też zakupiłem, idziemy w kierunku pompki elektrycznej, tylko ten czujnik z dwoma króćcami, cieżko dostać używkę. :?
FSO 1500 1.5 C '83
Avatar użytkownika
Cendra
Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 00:15
Lokalizacja: Ciechanów // W-wa

Re: 1,6 GSI w 125p - jak?

Postprzez Lampart » 24 kwi 2015, o 05:45

ten ceownik przemieszczasz bliżej atrapy- w moim były otwory nagwintowane więc tylko wykręciłem przekręciłem ceownik i wszystko git
STOP forumowym napinaczom
Avatar użytkownika
Lampart
Forumowicz
 
Posty: 1733
Dołączył(a): 5 mar 2012, o 17:41
Lokalizacja: warszawa/legionowo

Re: 1,6 GSI w 125p - jak?

Postprzez seth_m10m » 5 lut 2017, o 15:03

Witam,

Żeby nie zaśmiecać forum piszę tutaj. Też zamierzam wsadzić silnik od Caro/Atu + i tak czytam ten temat i sobie myślę... nie łatwiej kupić całego poldka na części i przełożyć dosłownie wszystko?
seth_m10m
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26 sty 2015, o 22:39
Lokalizacja: Legionowo

Re: 1,6 GSI w 125p - jak?

Postprzez jaca » 1 kwi 2017, o 19:36

... dokładnie ja też miałem problem czy gsi do f125p i z pomocą było słabo. kupiłem całego poldka wywlokłem całość na palety, przeprowadziliśmy próbę odpalenia a potem krok po kroku wkładaliśmy wszystko do fiaciora. mobilaizer rozkodowany, część instalacji zaadoptowana. dzisiaj pierwszy próbny wyjazd i jestem mega zadowolony, chodzi super. teraz tylko trzeba obrotomierz wpiąć i się zastanawiam gdzie do silnika.
Avatar użytkownika
jaca
Forumowicz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 14 cze 2012, o 20:25
Lokalizacja: Karczew

Re: 1,6 GSI w 125p - jak?

Postprzez szczepuu » 29 maja 2017, o 19:16

fajnie,że jest taki temat.
Mam cały kpl 1600 CB z wpuszczaną chłodnica, wentylatorem , modułem...
Wiadomo ile korzyści płynie z takiej przekładki , moment , moc itp.itd ,a przy tym łatwość montażu. zastępczo chce założyć ten silnik do mojego klasyka, ponieważ 1300 musi wylecieć do przeglądu - biegi w kierownicy.

Silnik wyjęty z mra!
Napotkam problemy z połączeniem tego ze skrzynia fiatowską 4 biegi w kier,? czy jeszcze o czymś powinienem wiedzieć?
możesz go nienawidzić ale raczej powinieneś go kochać
Avatar użytkownika
szczepuu
Forumowicz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 7 maja 2012, o 11:37
Lokalizacja: Partynia k/Mielec

Re: 1,6 GSI w 125p - jak?

Postprzez adamos81 » 26 sie 2017, o 23:38

Witam podepnę się pod temat gdyż mam możliwość kupna silnika 1.6 GLI Abimex i jak dobrze rozumiem to ze starego silnika 115C musiał bym przełożyć kolektor, gaźnik bez powrotu paliwa, aparat, i pompkę mechaniczna bez powrotu, in chłodnice z wiatrakiem. Dobrze zrozumiałem?
adamos81
Forumowicz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 31 maja 2015, o 14:58
Lokalizacja: lublin

Re: 1,6 GSI w 125p - jak?

Postprzez OLO » 28 sie 2017, o 11:26

Przednia częśc wydechu też poldkowa. Nie minie sie z alternatorem. Automatycznie rozrusznik z poldka (a przynajmniej główka)
Avatar użytkownika
OLO
Forumowicz
 
Posty: 1218
Dołączył(a): 31 mar 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa

Re: 1,6 GSI w 125p - jak?

Postprzez adamos81 » 5 wrz 2017, o 17:52

to fiata kolektor wydechowy nie będzie pasował? ok poszukam kolektora od poldka (może trafię od gsi). a kolektor ssący i gażnik od 115c będą pasować?
adamos81
Forumowicz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 31 maja 2015, o 14:58
Lokalizacja: lublin

Re: 1,6 GSI w 125p - jak?

Postprzez OLO » 6 wrz 2017, o 10:51

Wydechowy będzie pasował do głowicy. Ale co z tego skoro dwururka fiatowska bedzie przechodzic przez alternator. :)
Ssący - pasuje na dolne szpilki a górne trzeba dorobić.
Avatar użytkownika
OLO
Forumowicz
 
Posty: 1218
Dołączył(a): 31 mar 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do SILNIK I OSPRZĘT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość