Witaj ! Anonimowy

Regulacja luzu zaworowego

Re: Regulacja luzu zaworowego

Postprzez arnold » 20 sty 2013, o 22:36

Tylko na ile kilometrów jest to rozwiązanie? Przecież to jest utwardzane powierzchniowo.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4378
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: Regulacja luzu zaworowego

Postprzez zibo » 21 sty 2013, o 12:24

Przerabiałem temat wyrobionych koników i w moim przypadku skończyło się to wymianą na nowe, ale tylko dlatego, że miałem farta i dorwałem ostatni komplet w sklepie. Generalnie towar robi się mocno deficytowy (przynajmniej w Warszawskich sklepach) i niedługo będziemy pewnie zmuszeni do szlifowania. Zanim je wymieniłem rozmawiałem z jednym mechanikiem, który takie rzeczy robi i powiedział, że po szlifie spokojnie można zrobić na takich konikach około 20tyś km. Nie można oczywiście przesadzać. Miał u siebie przypadki za mocno zeszlifowanych i wtedy podobno lubią pękać.
Avatar użytkownika
zibo
Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 471
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 01:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Regulacja luzu zaworowego

Postprzez arnold » 21 sty 2013, o 12:44

Zdejmujesz tylko tyle ile trzeba.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4378
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: Regulacja luzu zaworowego

Postprzez mardom89 » 21 sty 2013, o 12:50

zibo napisał(a):Generalnie towar robi się mocno deficytowy (przynajmniej w Warszawskich sklepach)


jak robiłem silnik po peknieciu paska rozrzadu to kupowałem nowe, bo mi dwa pękły. były spokojnie do dostania.

Druga sprawa, czy one nie sa takie same jak w polonezach nowszych typów? jesli tak to sadze ze jeszcze dlugo będą w sklepach
FSO Polonez C 83' L54 1500OHV"Władek"
Niewiadów N126e 84'
FSO 125p 88' L87 1.6 GSi "Kulfon"
FSO Polonez ATU 98' 74e 1.6 GSi"Sylweriusz"
forum fiat 125p forum fso 125p klub 125p
Avatar użytkownika
mardom89
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 3540
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: Regulacja luzu zaworowego

Postprzez arnold » 21 sty 2013, o 12:53

Ogólnie z tymi produktami FSO to jest problem. Są zamienne.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4378
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: Regulacja luzu zaworowego

Postprzez zibo » 21 sty 2013, o 13:03

arnold napisał(a):Zdejmujesz tylko tyle ile trzeba.

Bardziej chodziło o przypadki wielokrotnego szlifu.


mardom89 napisał(a):
zibo napisał(a):Generalnie towar robi się mocno deficytowy (przynajmniej w Warszawskich sklepach)


jak robiłem silnik po peknieciu paska rozrzadu to kupowałem nowe, bo mi dwa pękły. były spokojnie do dostania.

Może miałem pecha, ale w tamtym czasie obdzwoniłem większość znanych mi sklepów i mówili, że raczej nie będzie nowych dostaw.
Avatar użytkownika
zibo
Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 471
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 01:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Regulacja luzu zaworowego

Postprzez OLO » 23 sty 2013, o 14:50

zibo napisał(a):Bardziej chodziło o przypadki wielokrotnego szlifu.

Zlituj sie. Twój silnik nie jest aż tak żywotny.
Jak już sie wyklepało to to miejsce na pewno będzie twardsze niż miejsca obok.
Jak sie szlifuje to tyle żeby nie zebrać uklepanej warstwy. Jak na razie w każdym samochodzie jeśli szlifowałem to nie powtarzałem tej operacji.
Avatar użytkownika
OLO
Forumowicz
 
Posty: 1176
Dołączył(a): 31 mar 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa

Re: Regulacja luzu zaworowego

Postprzez zibo » 23 sty 2013, o 15:29

Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie i nie ukrywam, że powtarzałem słowa mechanika z którym miałem styczność. Człowiek w wieku pod sześćdziesiątkę. Może piep.. głupoty. Nie jestem w stanie tego zweryfikować.
Avatar użytkownika
zibo
Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 471
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 01:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Regulacja luzu zaworowego

Postprzez arnold » 23 sty 2013, o 15:40

Trzeba podawać że to jest zasłyszane. Ludzie do tej pory w tych autach drutują :)
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4378
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: Regulacja luzu zaworowego

Postprzez zibo » 23 sty 2013, o 15:51

Nie no jasne tylko od początku dałem do zrozumienia, że to nie moje słowa.
"rozmawiałem z jednym mechanikiem, który takie rzeczy robi i powiedział, że"
Avatar użytkownika
zibo
Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 471
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 01:31
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do SILNIK I OSPRZĘT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość