Witaj ! Anonimowy

Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez swiderrr » 22 lip 2019, o 09:25

Na dniach dostane nowa srube z oringiem (zamowilem, bo myslalem ze brakuje :) ) to wykrece stara i bede kombinowal z ustawieniem. Musze tylko jakis patent wymyslic z obrotomierzem coby widziec jak zmieniaja sie obroty podczas krecenia nia.
swiderrr
Forumowicz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 13 paź 2013, o 15:28
Lokalizacja: Ovre Vats/Norwegia

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez arnold » 22 lip 2019, o 09:35

Słychać te zmiany obrotów, a można kupić najbardziej prosty obrotomierz do 4 suwa z 4 cylindrami i doraźnie podłączać go na żabki, choć to moim zdaniem jest poważna fanaberia.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4479
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez swiderrr » 22 lip 2019, o 11:24

Nie no, wolalbym nie kupowac obrotomierza na 30min roboty. Predzej myslalem zeby wyciagnac "fabryczny" albo zwinac zonie lustro i postawic na siedzeniu, tak zeby cos widziec ;)
swiderrr
Forumowicz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 13 paź 2013, o 15:28
Lokalizacja: Ovre Vats/Norwegia

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez arnold » 22 lip 2019, o 12:34

Obrotomierz z deski ma precyzję pomiaru sondaży CBOS, więc moim zdaniem lepiej zrobić to na słuch.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4479
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez swiderrr » 21 wrz 2019, o 16:48

Zamówiłem „nowy” gaźnik z allegro. Jak to na allegro, stan przedmiotu „lekko różnił się” od trgo z opisu. :lol:

Znajomy mechanik okrętowy czyścił go ze 3h, wymienił uszczelki i samochód dostał jakby drugie życie. Zdecydowana poprawa dynamiki, cieżko powiedzieć o spalaniu ale zdecydowanie przyjemniej się jeździ.
swiderrr
Forumowicz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 13 paź 2013, o 15:28
Lokalizacja: Ovre Vats/Norwegia

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez Manul » 19 paź 2019, o 07:21

Zostawię coś dla potomnych w temacie - ostatnio dopiero to doczytałem a miało duży wpływ na pracę silnika oraz odpalanie po kilku dniach postoju. Walczyłem z gaźnikiem dłuższy czas a chodziło o coś innego.

Po remoncie auta założyłem filtr paliwa przed pompką - myśląc o tym, żeby ewentualny syf w paliwie nie docierał do pompki. Zmienia to jednak wydajność pompy - po przełożeniu filterka między pompkę a gaźnik większość problemów ustała ;) Silnik reaguje żwawo na gaz, nie potrzebuje ssania do pracy, dużo lepiej odpala.

Czyli jak to kiedyś chyba Arnold napisał - "nie robicie podstaw a potem macie problemy" ;) polecam sprawdzić położenie filtra przy problemach z gaźnikiem.
Manul
Forumowicz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 18:43
Lokalizacja: Skórcz / Gdańsk Przymorze

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez Chris » 19 lis 2020, o 21:02

Witam, mam pytanko dotyczące typu gaznika ,otóż jestem posiadaczem 125p z 89 roku z silnikiem AB i mam zamontowany gaźnik o oznaczeniu 34S2C1 . Czy to jest OK ? Bo wydaje mi się że powinien być zamontowany inny typ gaźnika jak 34S2C2 lub 34S2C12 . PROSZĘ o odpowiedź
FSO 125p 1.5 ME 89' L87
Chris
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6 gru 2019, o 16:22
Lokalizacja: Krakow

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez jacek2 » 25 lis 2020, o 16:41

Na każdym gaźniku dobrze wyregulowanym to autko będzie chodzić. Zależy tylko co chcesz osiągnąc. One wszystkie są takie same, tylko różnią się nieznacznie nastawami i doborem dysz....
życie jest za krótkie aby nacieszyć się jazdą Fiatem 2.0
Avatar użytkownika
jacek2
Forumowicz
 
Posty: 206
Dołączył(a): 15 lut 2017, o 08:09
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez Chris » 25 lis 2020, o 20:33

Myślę że mam zamontowany gaźnik od AA a on jedynak różni się dyszami i średnicą gardziela na drugim przelocie. Wygląda to tak w praktyce , że przy najlepszych nastawach tego gaźnika silnika pracuje równo i przy rozpredzaniu nie ma jakieś czkawki czy szarpnieć ALE 100 km/h na 5 biegu bez obciążenia to dla niego szczyt możliwości , efekt jest taki jak by silnik chciał spod maski wyskoczyć . Silnik jest w dobrej kondycji, około 10 barów na wszystkich cylindach i osprzęt też sprawdzony już dwa razy. Moje odczucie jest takie że on by chciał jechać ale nie może, tak jak by go coś dławilo, wstrzymywalo dlatego zacząłem doszukiwać się w gaźniku
FSO 125p 1.5 ME 89' L87
Chris
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6 gru 2019, o 16:22
Lokalizacja: Krakow

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez OLO » 26 lis 2020, o 10:48

Zmień II gardziel na 26mm i sprawdź jak idzie. Dysza paliwowa II przelotu zalecam 155
Avatar użytkownika
OLO
Forumowicz
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 31 mar 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do SILNIK I OSPRZĘT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość