Witaj ! Anonimowy

Remont silnika

Re: Remont silnika

Postprzez jakurek » 17 maja 2015, o 23:58

Witam. Pytanie: Czy blok silnika w którym brakuje jednej z pokryw łożyska głównego wału korbowego do czegoś jeszcze się nada? Można te pokrywy zmieniać między silnikami/miejscami. Chodzi o blok 115c.

Jakurek
jakurek
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 maja 2015, o 23:52
Lokalizacja: Wrocław

Re: Remont silnika

Postprzez maciejowski » 18 maja 2015, o 10:18

moim zdaniem to jest złom.
Avatar użytkownika
maciejowski
Maruda
 
Posty: 1522
Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
Lokalizacja: kraków

Re: Remont silnika

Postprzez oktawian » 18 maja 2015, o 10:28

maciejowski napisał(a):moim zdaniem to jest złom.


A skąd takie wnioski ?
Avatar użytkownika
oktawian
Forumowicz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 19:45
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Remont silnika

Postprzez arnold » 18 maja 2015, o 10:48

Bo brak pokrywy skreśla od razu ten silnik, wszystko jest obrabiane razem. Warty jest 90 gorszy za kilogram i tyle.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4451
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: Remont silnika

Postprzez bing17 » 19 maja 2015, o 15:44

Można zamontować taką samą podporę, a sam blok oddać do osiowania i będzie tak jak być powinno.
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2917
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: Remont silnika

Postprzez jakurek » 19 maja 2015, o 21:53

No właśnie o to mi chodzi, czy podpore można wziąć z innego silnika i mimo wszystko coś z tego ulepić.
jakurek
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 maja 2015, o 23:52
Lokalizacja: Wrocław

Re: Remont silnika

Postprzez mardom89 » 19 maja 2015, o 23:30

to teraz pytanie stawia się samo: czy warto rzeźbić w takim "gównie"? Czy mało mamy jeszcze na rynku dostępnych bloków silników? Wg mnie gra nie warta świeczki
FSO Polonez C 83' L54 1500OHV"Władek"
Niewiadów N126e 84'
FSO 125p 88' L87 1.6 GSi "Kulfon"
forum fiat 125p forum fso 125p klub 125p
Avatar użytkownika
mardom89
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 3544
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: Remont silnika

Postprzez bing17 » 20 maja 2015, o 07:21

Czasami zdarza się, że normalny blok od OHV wymaga osiowania, więc jak dla mnie jakiś tam sens jest. Z mojego doświadczenia najczęściej właśnie bloki od OHV tego wymagały.
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2917
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: Remont silnika

Postprzez Kantman » 20 maja 2015, o 15:22

Każdy porządny zakład obróbki zrobi osiowanie, a we fiatowskim silniku jest to wręcz wskazane ponieważ na pierwszej pokrywie pracuje pierścień uszczelniający, który wyciera rowek w pokrywie. Dla mnie co za różnica założyć pokrywę z innego bloku skoro i tak trzeba osiować blok.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się... zarobiony jestem.
Kolega kolegę pier...nął pepegiem.

Fiat 125p 1500 F323 1970r.
Fiat 125p 1800 DOHC L57 1976r.
Fiat 125p 1500 F515 1979r.
FSO 1500 kombi L87 1991r.
FSO POLONEZ 1500 LE L80 1986r.
Avatar użytkownika
Kantman
Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 933
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 19:58
Lokalizacja: Warszawa-Wola

Re: Remont silnika

Postprzez piecyk85 » 13 sty 2020, o 20:46

witam wszystkich ktorzy jeszcze czytaja ten watek. szukam kogos lub firme ktora wyremontowalaby silnik w moim fiaciku z silnikiem 1300.
Avatar użytkownika
piecyk85
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10 kwi 2016, o 13:22
Lokalizacja: Wieleń

Poprzednia strona

Powrót do SILNIK I OSPRZĘT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość