Witaj ! Anonimowy

Polonez Caro 1,6 GLE 1992 r. L80

Re: Polonez Caro 1,6 GLE 1992 r. L80

Postprzez Rafcio » 4 paź 2017, o 18:56

krol1313 napisał(a):
BORYS napisał(a):
pleban125p napisał(a):Witaj.
Bardzo ładny Polonez.Kiedyś chowałem na takiego tylko z wtryskiem paliwa.
Z tego co tu widzę to strach chyba pokazać swoje auto by starzy wyjadacze nie zadziobali.
Gdzieś mam zdjęcie placu przy FSO z 1991 r listopada-plac 125p i juz Caro !


matek?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Taaaaaaa. Oczywiście że Caro stało razem z przejściówkami bo zaczęto je tłuc od 91 roku chyba od lutego lub marca ( tu weryfikacja).

A co najlepsze na innym forum jegomość co nazywa falą hejtu usilnie prosi moją osobę o opisanie i wytłumaczenie o jego Caro i uważa moją wypowiedź z 2016 roku na innym forum jako bardzo sensowną gdzie piszę to samo ale w skrócie..... A tu się obraża.

Niestety Kolega naczytał się za dużo wiki, Caro mr91 to jest model roku, gdzie został zastąpiony przez MR93 ( nazewnictwo charakteryzujące zmianę modelu teraz tzw lift) czyli od czerwca do września tzw wersje przejściowe charakteryzujące się szeroki rozstawem kół, maską z przetłoczeniem i charakterystycznym wlotem i starym podszybiem i wnętrzem. A dalej (od września 93) już pełno prawny lift czyli taborety nowa deska, nowy wlot podszybia itp. Opieram to na obserwacjach i tym co widziałem na własne oczy na Placu przy Jagiellońskiej.
Pomijam składaki niefabryczne oraz rzadkie deski rozdzielcze bez charakterystycznego przetłoczenia ( w tym i miejscu w wąskim Caro były wloty okrągłe do klimy , ale to już inna historia).
To co tu widzimy na załączonym foto jest to Polonez Caro z wczesnej partii, rocznik bodajże 92, charakterystyczny z tego względu że ma stary typ mieszka i gałki, powinien mieć gumowe chlapaki z tyłu i ma wymienianą masę od modelu późniejszego własnie z charakterystycznym wlotem na masce i przetłoczeniem.
Ze smaczków Caro MR91 to brak naklejki na słupkach CARO ( trzeba je było dokupić i nakleić we własnym zakresie) potem już były bezpłatne.
Co najlepsze ojcowe Caro z 1992 roku jakoś z maja , miało już nowy typ mieszka ( harmonijkę) ale pamiętam jak naklejał napis Caro na tylne błotniki a i miał pasy z tyłu ( ale to odrębny temat).
Idea czegoś takiego była to że montowali co mieli pod maską.
W lipcu 93 roku ( posiadam rachunek z Jagiellońskiej) gdzie ojciec odbierał caro MR93 1.5 GLE własnie z szerokim rozstawem kół, starym wnętrzem i starym podszybiem.
A we wrześniu 93 roku wuj ) posiadam rachunek także tylko że z Towarowej gdzie odebrał swojego właśnie już typowo po lifcie (w skrócie).
Na dodatek sam miałem składaka wąskiego z 1993 roku, gdzie właśnie karoseria miała zwykłą maskę charakterystyczną dla Caro wąskiego.
ps dodam że nie ma czegoś takiego jak buda szeroka a wąskie zawieszenie.
Wraz z wprowadzeniem szerokiego rozstawu kół zmieniono punkt mocowania przednich wahaczy ( stary oczywiście zostawiono). To tyle co mam do powiedzenia w temacie wąskiego Caro i maski z wlotem i przetłoczeniem.
Celowo pomijam składaki i samochody te co miały dzwon z prostego powodu.
Pozdrawiam.


Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź :) trzeba było tak od razu a nie się spinać . Świat FSO jest mały i wszyscy się znają , ciekawi mnie jaki masz nick u mnie w Grupie .
Kwestie sporne trzeba rozwiązywać i dyskutować , a Ja mam oryginalnego odmieńca i musisz to zaakceptować .
Pozdrawiam.
Rafcio
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29 wrz 2017, o 07:20

Re: Polonez Caro 1,6 GLE 1992 r. L80

Postprzez BORYS » 5 paź 2017, o 07:56

No to chyba juz mamy jasnosc najjasniejsza.
BORYS
Forumowicz
 
Posty: 2042
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:21
Lokalizacja: Lëtzebuerg

Re: Polonez Caro 1,6 GLE 1992 r. L80

Postprzez PABLO » 5 paź 2017, o 08:30

BORYS napisał(a):No to chyba juz mamy jasnosc najjasniejsza.

Jest jeszcze ,czy już poooooooooooooleciał? :D
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
FSO 125 POGOTOWIE RATUNKOWE
PABLO
Forumowicz
 
Posty: 363
Dołączył(a): 26 paź 2012, o 09:01
Lokalizacja: Łódź

Re: Polonez Caro 1,6 GLE 1992 r. L80

Postprzez Marcin125p » 5 paź 2017, o 21:26

Niekoniecznie Matek vel Jan Kowalski. Ja mam inne podejrzenia. Przypominam, nikt nie jest anonimowy. A user Pleban został zbanowany, a co zrobimy z jego pierwotną, grzeczniejszą wersją zobaczymy.
125p...ociech
Żeby życie miało smaczek, raz maluszek, raz kanciaczek :)
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Avatar użytkownika
Marcin125p
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4540
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 01:04
Lokalizacja: Żukowo
Ranga: ORMO

Re: Polonez Caro 1,6 GLE 1992 r. L80

Postprzez kicia » 6 paź 2017, o 06:34

Sprzątnęłam :evil:
1974 Polski Fiat 125p 1500

Ex:
1989 Polonez 1.5 już nie Srebrzysty viewtopic.php?f=64&t=5731
1990 Polonez 1.5 Alize

forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Avatar użytkownika
kicia
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 09:28
Lokalizacja: Warszawa

Re: Polonez Caro 1,6 GLE 1992 r. L80

Postprzez Marcin125p » 6 paź 2017, o 09:28

Myślę że najlepiej by było, by Rafcio zaczął od nowa, a ci co mają inne zdanie pisali je bez złośliwstek. Wtedy będziemy mieli forumowy raj :D
125p...ociech
Żeby życie miało smaczek, raz maluszek, raz kanciaczek :)
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Avatar użytkownika
Marcin125p
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4540
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 01:04
Lokalizacja: Żukowo
Ranga: ORMO

Poprzednia strona

Powrót do NASZE INNE KULTOWE POJAZDY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość