BMW E30 316i '91
Posty: 44
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: BMW E30 316i '91
jeśli 2,5 192km, to m50b25. najrozsądniejszy silnik do e34, na co dzień.
-
maciejowski - Maruda
- Posty: 1534
- Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
- Lokalizacja: kraków
Re: BMW E30 316i '91
No właśnie cały haczyk w tym, że auta tego typu w naszym kraju są zajechane i albo kupić 518i i machnąć swapa na 2.5 albo lecieć do zachodnich sąsiadów. Faktycznie 2.5 na co dzień to taki kompromis pomiędzy spalaniem a osiągami. Spalanie jest porównywalne do 2.0, a osiągi są o niebo lepsze, nie ukrywając ta krowa swoje waży. Jeśli ktoś ceni komfort jazdy to tutaj go znajdzie, auto ma dość miękkie zawieszenie i pływa po dziurach, jedyny minus to podobno strasznie odczuwa się boczne podmuchy wiatru. Fajne autka, taka kultowa już e30 to też fajny ''driftowóz''. Cieszy oko a zarazem daje frajdę z jazdy czy zabawy na bocznych drogach.
-
Fiacior93 - Forumowicz
- Posty: 377
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:50
- Lokalizacja: Lubin
Re: BMW E30 316i '91
Chodzi mi po głowie rejestracja BMW na zabytek. Sporo pln-òw kosztuje doprowadzenie jej do mechanicznej perfekcji. Wizja stłuczki nie z mojej winy i marne grosze z ubezpieczalni skłoniły mnie do rozważań nt. żòłtych blach. Orientuje się ktoś czy można w aucie wpisanym do rejestru zabytkòw zmienić pòźniej silnik? Na taki, ktòry był montowany fabrycznie w tych autach (m20) - nie z innego modelu.
Obecnie:
http://facebook.com/bmwe30gdynia
Ex:
Popiół - Polski Fiat 125p 1975
Aniou - Polski Fiat 125p 1975
Diabeu - Polski Fiat 125p 1981
Władysław - Polonez 1.5 SLE 1989
Generał Pe - FSO 125p 1990
Gnida - Polonez Caro Plus 1997 MR89
http://facebook.com/bmwe30gdynia
Ex:
Popiół - Polski Fiat 125p 1975
Aniou - Polski Fiat 125p 1975
Diabeu - Polski Fiat 125p 1981
Władysław - Polonez 1.5 SLE 1989
Generał Pe - FSO 125p 1990
Gnida - Polonez Caro Plus 1997 MR89
-
narkee - Forumowicz
- Posty: 1491
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 20:34
- Lokalizacja: gdynia
Re: BMW E30 316i '91
Spotkałem się z kilkoma sytuacjami, gdzie wydział komunikacji odmówił wbicia w dowód haka do samochodu na żółtych tablicach.
-
klysek1 - Forumowicz
- Posty: 1602
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 15:13
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW E30 316i '91
narkee napisał(a):Chodzi mi po głowie rejestracja BMW na zabytek. Sporo pln-òw kosztuje doprowadzenie jej do mechanicznej perfekcji. Wizja stłuczki nie z mojej winy i marne grosze z ubezpieczalni skłoniły mnie do rozważań nt. żòłtych blach. Orientuje się ktoś czy można w aucie wpisanym do rejestru zabytkòw zmienić pòźniej silnik? Na taki, ktòry był montowany fabrycznie w tych autach (m20) - nie z innego modelu.
Raczej będzie z tym problem. Zależy jak podejdą do kryterium oryginalności w takiej sytuacji.
Bo moim zdaniem tak na logikię nawet SWAP w obrębie modelu jest już naruszeniem oryginalności.
Sprzęty:
'81 Polski Fiat 125p L79 WPT 1313 Edyszyn
'83 Polonez 1.5 L54
'91 Żul A11B
'99 Plusz 1.6GLI

forum fiata 125p fiat 125p fso 125p forum duży fiat
'81 Polski Fiat 125p L79 WPT 1313 Edyszyn
'83 Polonez 1.5 L54
'91 Żul A11B
'99 Plusz 1.6GLI

forum fiata 125p fiat 125p fso 125p forum duży fiat
-
Mlody_ndm - Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 2563
- Dołączył(a): 26 lut 2012, o 11:34
- Lokalizacja: Zakroczym
- Ranga: Zbiera złom
Re: BMW E30 316i '91
BMW od 3 miesięcy ma ciepły dach nad głową w takim towarzystwie 

Przegląd techniczny przeszła bez zająknięcia.

W wolnych chwilach sprowadzam ją trochę bardziej do klasycznego wyglądu. Na pierwszy ogień przyszła wymiana reflektorów. Poprzednie pseudo Black Hella średnio mi się podobały do białego lakieru i świeciły po zmroku gorzej niż R2 w Kancie. Obecne są po wymianie soczewek i "palą trawę na poboczu"

Pozbyłem się folii na tylnych szybach. Z podziękowaniami dla kolegów, którzy brali w tym mozolnym procesie czyny udział
W międzyczasie rozbudowałem Car-Audio o radio Pioneer, przednie głośniki JBL, wzmacniacz i subwoofer. Głośniki w tylnej półce, również JBL, już były jak ją kupowałem - muszę coś zrobić z ich maskownicami, bo uważam, iż mają zbyt nowoczesny wygląd. E30 jest fajnie wyciszona fabrycznie, toteż całość gra pysznie!

Obecnie czekam na odbiór 15' calowych felg z piaskowania i malowania. Lada dzień powinny być.

"Pracuję" również nad halogenami. Pozbyłem się już z nich żółtej folii i tony czarnego silikonu, na który ktoś wkleił uszczelki po oklejeniu folią. Niestety mają pęknięte szkła... Zdobycie nowych szkieł graniczy z cudem, więc póki co myślę o przyciemnieniu, żeby pęknięcia nie rzucały się w oczy. Używane halogeny w przyzwoitym stanie mają posrane ceny, więc póki co odkładam ten wydatek na później i cierpliwie szukam okazji
Zobaczymy jak to zagra po montażu... Próbowałem z folią, ale efekt mnie nie zadowolił. Jak z lakierem do reflektorów też będzie wiocha, to poszukam zaślepek.
Na wiosnę ogarnięcie motorowni i polerka
Myślę również o zakupie mocnego E34 na daily, ale dopiero na przyszłą jesień, bo po zimie zamierzam sprzedać VW i latać E30-ką


Przegląd techniczny przeszła bez zająknięcia.

W wolnych chwilach sprowadzam ją trochę bardziej do klasycznego wyglądu. Na pierwszy ogień przyszła wymiana reflektorów. Poprzednie pseudo Black Hella średnio mi się podobały do białego lakieru i świeciły po zmroku gorzej niż R2 w Kancie. Obecne są po wymianie soczewek i "palą trawę na poboczu"


Pozbyłem się folii na tylnych szybach. Z podziękowaniami dla kolegów, którzy brali w tym mozolnym procesie czyny udział


Obecnie czekam na odbiór 15' calowych felg z piaskowania i malowania. Lada dzień powinny być.

"Pracuję" również nad halogenami. Pozbyłem się już z nich żółtej folii i tony czarnego silikonu, na który ktoś wkleił uszczelki po oklejeniu folią. Niestety mają pęknięte szkła... Zdobycie nowych szkieł graniczy z cudem, więc póki co myślę o przyciemnieniu, żeby pęknięcia nie rzucały się w oczy. Używane halogeny w przyzwoitym stanie mają posrane ceny, więc póki co odkładam ten wydatek na później i cierpliwie szukam okazji

Na wiosnę ogarnięcie motorowni i polerka

Myślę również o zakupie mocnego E34 na daily, ale dopiero na przyszłą jesień, bo po zimie zamierzam sprzedać VW i latać E30-ką

Obecnie:
http://facebook.com/bmwe30gdynia
Ex:
Popiół - Polski Fiat 125p 1975
Aniou - Polski Fiat 125p 1975
Diabeu - Polski Fiat 125p 1981
Władysław - Polonez 1.5 SLE 1989
Generał Pe - FSO 125p 1990
Gnida - Polonez Caro Plus 1997 MR89
http://facebook.com/bmwe30gdynia
Ex:
Popiół - Polski Fiat 125p 1975
Aniou - Polski Fiat 125p 1975
Diabeu - Polski Fiat 125p 1981
Władysław - Polonez 1.5 SLE 1989
Generał Pe - FSO 125p 1990
Gnida - Polonez Caro Plus 1997 MR89
-
narkee - Forumowicz
- Posty: 1491
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 20:34
- Lokalizacja: gdynia
Re: BMW E30 316i '91
Ktoś tu w ogóle zagląda?
Nie mniej jednak E30-ka zmieniła trochę wygląd. Moim zdaniem wyszło jej to na dobre...







Obecnie:
http://facebook.com/bmwe30gdynia
Ex:
Popiół - Polski Fiat 125p 1975
Aniou - Polski Fiat 125p 1975
Diabeu - Polski Fiat 125p 1981
Władysław - Polonez 1.5 SLE 1989
Generał Pe - FSO 125p 1990
Gnida - Polonez Caro Plus 1997 MR89
http://facebook.com/bmwe30gdynia
Ex:
Popiół - Polski Fiat 125p 1975
Aniou - Polski Fiat 125p 1975
Diabeu - Polski Fiat 125p 1981
Władysław - Polonez 1.5 SLE 1989
Generał Pe - FSO 125p 1990
Gnida - Polonez Caro Plus 1997 MR89
-
narkee - Forumowicz
- Posty: 1491
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 20:34
- Lokalizacja: gdynia
Re: BMW E30 316i '91
Ja zaglądam
ładna furka z niej 


-
Junak - Forumowicz
- Posty: 479
- Dołączył(a): 31 maja 2014, o 22:53
- Lokalizacja: Sulechów
Re: BMW E30 316i '91
Ja? Ja nie zagladam, gdziezby znowu... 

- BORYS
- Forumowicz
- Posty: 2052
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:21
- Lokalizacja: Lëtzebuerg
Re: BMW E30 316i '91
Ja też zaglądam, chociaż za rydwanami rycerzy ortaliony nie przepadam 
A masz już czapkę wpierdolkę i kołczan prawilności?
Żartuję - zajebista jest, jeździłbym, tylko powtórzę kolejny raz - przed odczernieniem szyb było fajniej

A masz już czapkę wpierdolkę i kołczan prawilności?

Żartuję - zajebista jest, jeździłbym, tylko powtórzę kolejny raz - przed odczernieniem szyb było fajniej

Sprzęty:
'81 Polski Fiat 125p L79 WPT 1313 Edyszyn
'83 Polonez 1.5 L54
'91 Żul A11B
'99 Plusz 1.6GLI

forum fiata 125p fiat 125p fso 125p forum duży fiat
'81 Polski Fiat 125p L79 WPT 1313 Edyszyn
'83 Polonez 1.5 L54
'91 Żul A11B
'99 Plusz 1.6GLI

forum fiata 125p fiat 125p fso 125p forum duży fiat
-
Mlody_ndm - Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 2563
- Dołączył(a): 26 lut 2012, o 11:34
- Lokalizacja: Zakroczym
- Ranga: Zbiera złom
Posty: 44
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do NASZE INNE KULTOWE POJAZDY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości