Czy w kwocie 1000zł policzyłeś też wstawienie nowych błotników które masz przerobić? bo o właśnie takim wariancie pisałem na początku.
Niemniej jeśli ktoś oferuje przerabianie błotników luzem nie zamontowanych to już mi się to nie podoba, a to z prostej przyczyny. Te samochody są po wieloletnich przejściach i nie do końca wszystko będzie pasować.
Niedawno usłyszałem mądre stwierdzenie, choć nie dotyczy ono Fiatów 125p a FSO Warszawa ale niejako dotyka ten problem
Robiąc Fiata zakupione elementy blacharskie raczej nie pasują, ale robiąc Warszawę masz wrażenie że są od zupełnie innego samochodu
To nie jest obecna produkcja, że kupując na giełdzie drzwi do Opla pasują w kolorze i idealnie przylegają, dawniej nieco odmiennie wyglądała produkcja i w FSO i części zapasowych.
Przeróbka błotników z MR-a na Klasyk
Posty: 35
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Przeróbka błotników z MR-a na Klasyk
a nigdzie nie pisałem o wstawieniu nowego... tylko mowa o przerobieniu tych na aucie plus lakierowanie... a co do tej samej operacji ze wstawieniem nowego błotnika to bedzie na pewno tysiąc... i dobrze słyszałeś o blachach do polskich aut każda jest inna i trzeba indywidualnie przerabiać pod dane auto... np kiedys pasowałem drzwi do 125p i miałem pięć drzwi z szerokości miały tolerancje do 8mm!!!!! każde inne... i co do niektórych blach to są po prostu odrzuty z linii produkcyjnej i coś im brakuje... Pozdrawiam Kamil
-
kamiletz - Forumowicz
- Posty: 274
- Dołączył(a): 3 mar 2012, o 14:30
- Lokalizacja: Ciepielów/Radom
Re: Przeróbka błotników z MR-a na Klasyk
hrumek napisał(a):Aktualne ceny to wstawka dwóch nowych błotników i przeróbka ich na klasyki, to nie więcej niż 1000zł,
Zabawy przy tym niestety troche jest, widziałem to wiem, niemniej można wywalić dwa razy więcej i miec oryginały, jak kto woli
Blacharz oczywiście z Wołowa 40 km od Wrocławia.
I po co było tyle szumu, wystarczyło dokładnie czytać posty. Oczywiście sama przeróbka była by znacznie tańsza, ale wstawienie zwłaszcza błotników z epoki różnej maści to jednak trochę pracy jest.
- hrumek
Re: Przeróbka błotników z MR-a na Klasyk
o to niepotrzebne to wszystko było...
co do błotników z epoki na pewno nie bedą pasować jeszcze każdy od kogoś innego to i tak trzeba będzie nadcinać spawać i szpachlować to nie wiem czy warto dopłacać tysiaka dla tego samego....

-
kamiletz - Forumowicz
- Posty: 274
- Dołączył(a): 3 mar 2012, o 14:30
- Lokalizacja: Ciepielów/Radom
Re: Przeróbka błotników z MR-a na Klasyk
Tu kolega przerabia 500zł komplet
https://www.facebook.com/pages/Fiat-Prl ... tos_stream
https://www.facebook.com/pages/Fiat-Prl ... tos_stream
Fiat 125p-1968r Nr 0000512
Fiat 125p-1968r Nr 0000526
Fiat 126p -1976r Pierwsza seria
Fiat 126p-1989 Fabrycznie nowy
http://www.facebook.com/Fiat126PierwszaSeria1976Rok
Fiat 125p-1968r Nr 0000526
Fiat 126p -1976r Pierwsza seria
Fiat 126p-1989 Fabrycznie nowy
http://www.facebook.com/Fiat126PierwszaSeria1976Rok
-
kolus25 - Forumowicz
- Posty: 59
- Dołączył(a): 14 maja 2013, o 15:43
- Lokalizacja: KRAKOW
Posty: 35
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość