Witaj ! Anonimowy

Przeróbka błotników z MR-a na Klasyk

Części, warsztaty, materiały eksploatacyjne, kosmetyki.

Re: Przeróbka błotników z MR-a na Klasyk

Postprzez hrumek » 23 lut 2013, o 20:08

Czy w kwocie 1000zł policzyłeś też wstawienie nowych błotników które masz przerobić? bo o właśnie takim wariancie pisałem na początku.
Niemniej jeśli ktoś oferuje przerabianie błotników luzem nie zamontowanych to już mi się to nie podoba, a to z prostej przyczyny. Te samochody są po wieloletnich przejściach i nie do końca wszystko będzie pasować.
Niedawno usłyszałem mądre stwierdzenie, choć nie dotyczy ono Fiatów 125p a FSO Warszawa ale niejako dotyka ten problem
Robiąc Fiata zakupione elementy blacharskie raczej nie pasują, ale robiąc Warszawę masz wrażenie że są od zupełnie innego samochodu
To nie jest obecna produkcja, że kupując na giełdzie drzwi do Opla pasują w kolorze i idealnie przylegają, dawniej nieco odmiennie wyglądała produkcja i w FSO i części zapasowych.
hrumek
 

Re: Przeróbka błotników z MR-a na Klasyk

Postprzez kamiletz » 26 lut 2013, o 21:21

a nigdzie nie pisałem o wstawieniu nowego... tylko mowa o przerobieniu tych na aucie plus lakierowanie... a co do tej samej operacji ze wstawieniem nowego błotnika to bedzie na pewno tysiąc... i dobrze słyszałeś o blachach do polskich aut każda jest inna i trzeba indywidualnie przerabiać pod dane auto... np kiedys pasowałem drzwi do 125p i miałem pięć drzwi z szerokości miały tolerancje do 8mm!!!!! każde inne... i co do niektórych blach to są po prostu odrzuty z linii produkcyjnej i coś im brakuje... Pozdrawiam Kamil
Avatar użytkownika
kamiletz
Forumowicz
 
Posty: 274
Dołączył(a): 3 mar 2012, o 14:30
Lokalizacja: Ciepielów/Radom

Re: Przeróbka błotników z MR-a na Klasyk

Postprzez hrumek » 27 lut 2013, o 21:30

hrumek napisał(a):Aktualne ceny to wstawka dwóch nowych błotników i przeróbka ich na klasyki, to nie więcej niż 1000zł,
Zabawy przy tym niestety troche jest, widziałem to wiem, niemniej można wywalić dwa razy więcej i miec oryginały, jak kto woli
Blacharz oczywiście z Wołowa 40 km od Wrocławia.

I po co było tyle szumu, wystarczyło dokładnie czytać posty. Oczywiście sama przeróbka była by znacznie tańsza, ale wstawienie zwłaszcza błotników z epoki różnej maści to jednak trochę pracy jest.
hrumek
 

Re: Przeróbka błotników z MR-a na Klasyk

Postprzez kamiletz » 28 lut 2013, o 07:18

o to niepotrzebne to wszystko było... :) co do błotników z epoki na pewno nie bedą pasować jeszcze każdy od kogoś innego to i tak trzeba będzie nadcinać spawać i szpachlować to nie wiem czy warto dopłacać tysiaka dla tego samego....
Avatar użytkownika
kamiletz
Forumowicz
 
Posty: 274
Dołączył(a): 3 mar 2012, o 14:30
Lokalizacja: Ciepielów/Radom

Re: Przeróbka błotników z MR-a na Klasyk

Postprzez kolus25 » 18 maja 2013, o 19:16

Fiat 125p-1968r Nr 0000512
Fiat 125p-1968r Nr 0000526
Fiat 126p -1976r Pierwsza seria
Fiat 126p-1989 Fabrycznie nowy
http://www.facebook.com/Fiat126PierwszaSeria1976Rok
Avatar użytkownika
kolus25
Forumowicz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 14 maja 2013, o 15:43
Lokalizacja: KRAKOW

Poprzednia strona

Powrót do Polecane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość