Witaj ! Anonimowy

Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

we wspólpracy z www.fiat125p.pl

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez bing17 » 5 lut 2015, o 21:11

To nie jest rozwiązanie fabryczne.
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2913
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez piotrwiewiora » 12 lut 2015, o 21:15

W wątku o VINach maciejowski rzucił tezę, że gdy w okrągłych zegarach nie ma obrotomierza, prędkościomierz ma wskaźniki do zmiany biegów. Nie zwracałem wcześniej na to uwagi, prześledziłem zdjęcia jakie mam i znalazłem kilka przykładów bez tego oznaczenia, w tym dwa dziewicze egzemplarze pod 200km przebiegu.
Obrazek

Nie znalazłem natomiast zegarów z obrotomierzem, w którym były oznaczone na prędkościomierzu zmiany biegów.
Avatar użytkownika
piotrwiewiora
HONOROWY CZŁONEK STOWARZYSZENIA KLUB 125P
 
Posty: 311
Dołączył(a): 29 lut 2012, o 00:28
Lokalizacja: Piotrków/Łódź

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez PABLO » 13 lut 2015, o 11:07

Proszę Piotrze,o to obiecane fotki:
Obrazek

i mała ciekawostka,choć wiem ,że może nie być ciekawostką... ;)
We wszystkich dotychczas widywanych przeze mnie Fiatach z końca produkcji zegary były podświetlone na zielono.
Obrazek
A tu mam białe pleksi i ...
Obrazek
Co możecie na ten temat powiedzieć?
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
FSO 125 POGOTOWIE RATUNKOWE
PABLO
Forumowicz
 
Posty: 362
Dołączył(a): 26 paź 2012, o 09:01
Lokalizacja: Łódź

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez jureczek » 13 lut 2015, o 17:39

a nie rozkręcał ktoś wcześniej licznika? bo nie ma baniek na żarówki.
Avatar użytkownika
jureczek
Forumowicz
 
Posty: 182
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 13:57
Lokalizacja: Kraków

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez piotrwiewiora » 13 lut 2015, o 22:47

Bańki mogły być zdjęte, ale kolor pleksy jest raz biały, a raz zielonkawy. Nie wiem, potrzebne byłyby głosy innych właścicieli, kto ma białe, kto zielone podświetlenie i tylko wtedy dałoby się ustalić czy to zmiana produkcyjna i od kiedy.
Avatar użytkownika
piotrwiewiora
HONOROWY CZŁONEK STOWARZYSZENIA KLUB 125P
 
Posty: 311
Dołączył(a): 29 lut 2012, o 00:28
Lokalizacja: Piotrków/Łódź

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez PABLO » 13 lut 2015, o 22:52

jureczek napisał(a):a nie rozkręcał ktoś wcześniej licznika? bo nie ma baniek na żarówki.

Baniek zielonych nie było nigdy,nie ma najmniejszego śladu po ich obecności... ;)
Pleksi jest przezroczysta idealnie na zegarach,wskaźnikach i kontrolkach.
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
FSO 125 POGOTOWIE RATUNKOWE
PABLO
Forumowicz
 
Posty: 362
Dołączył(a): 26 paź 2012, o 09:01
Lokalizacja: Łódź

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez maciekb » 7 mar 2015, o 22:14

Jeśli chodzi o pompę paliwa na 6 śrub to jest pompa zunifikowana z samochodem 126p, wprowadzona nie na początku lat 70-tych, a dopiero około 1976r.
maciekb
Forumowicz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 5 gru 2013, o 18:28
Lokalizacja: Kielce

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez krol1313 » 8 mar 2015, o 00:02

maciekb napisał(a):Jeśli chodzi o pompę paliwa na 6 śrub to jest pompa zunifikowana z samochodem 126p, wprowadzona nie na początku lat 70-tych, a dopiero około 1976r.



No i co w związku z tym?
Przepisałeś z Kaima/ czy z Szenejko lub Kowala/?
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez maciejowski » 8 mar 2015, o 02:35

maciekb napisał(a):Jeśli chodzi o pompę paliwa na 6 śrub to jest pompa zunifikowana z samochodem 126p, wprowadzona nie na początku lat 70-tych, a dopiero około 1976r.

tak bardzo zunifikowana, ze maluch ma króćce 6mm, a 125p/pn 8mm.
Avatar użytkownika
maciejowski
Maruda
 
Posty: 1521
Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
Lokalizacja: kraków

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez arnold » 9 mar 2015, o 03:54

Ale większość elemnentów- odlewówó jest wspólnych, a produkcja jest tańsza.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4427
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Historia, Fakty, Dane techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość