Witaj ! Anonimowy

Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

we wspólpracy z www.fiat125p.pl

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez Popielaty » 24 gru 2014, o 00:00

Seraf napisał(a):Do jakiej wysokości na przednim pasie był dawany fabryczny baranek w 125p?

To zależy od rocznika. Na MR 75 widziałem gładkie pasy, mój natomiast ma pociągnięty pod same wloty powietrza. Sytuacja pewnie taka sama jak temat z progami.
Avatar użytkownika
Popielaty
Forumowicz
 
Posty: 2015
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Śrem
Ranga: Pogromca mitów

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez dominikcompel » 5 lut 2015, o 21:05

Mam pytanie: napotkałem kilka fiatów z 1985 r., w których są konsole od poloneza. Napotkałem tylko w tym roczniku ale nie we wszystkich (nawet w mniejszości). Dlaczego zostały one wprowadzone, a później z nich zrezygnowano? Były też w innych latach?
Zapraszam na profil: Karetki/Sanitarki 125p na facebooku oraz do dzielenia się wiedzą i zdjęciami na ich temat na mail: sanitarny125p@gmail.com
Avatar użytkownika
dominikcompel
Forumowicz
 
Posty: 221
Dołączył(a): 7 kwi 2014, o 12:03
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez bing17 » 5 lut 2015, o 21:11

To nie jest rozwiązanie fabryczne.
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2946
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez piotrwiewiora » 12 lut 2015, o 21:15

W wątku o VINach maciejowski rzucił tezę, że gdy w okrągłych zegarach nie ma obrotomierza, prędkościomierz ma wskaźniki do zmiany biegów. Nie zwracałem wcześniej na to uwagi, prześledziłem zdjęcia jakie mam i znalazłem kilka przykładów bez tego oznaczenia, w tym dwa dziewicze egzemplarze pod 200km przebiegu.
Obrazek

Nie znalazłem natomiast zegarów z obrotomierzem, w którym były oznaczone na prędkościomierzu zmiany biegów.
Avatar użytkownika
piotrwiewiora
HONOROWY CZŁONEK STOWARZYSZENIA KLUB 125P
 
Posty: 311
Dołączył(a): 29 lut 2012, o 00:28
Lokalizacja: Piotrków/Łódź

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez PABLO » 13 lut 2015, o 11:07

Proszę Piotrze,o to obiecane fotki:
Obrazek

i mała ciekawostka,choć wiem ,że może nie być ciekawostką... ;)
We wszystkich dotychczas widywanych przeze mnie Fiatach z końca produkcji zegary były podświetlone na zielono.
Obrazek
A tu mam białe pleksi i ...
Obrazek
Co możecie na ten temat powiedzieć?
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
FSO 125 POGOTOWIE RATUNKOWE
PABLO
Forumowicz
 
Posty: 363
Dołączył(a): 26 paź 2012, o 09:01
Lokalizacja: Łódź

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez jureczek » 13 lut 2015, o 17:39

a nie rozkręcał ktoś wcześniej licznika? bo nie ma baniek na żarówki.
Avatar użytkownika
jureczek
Forumowicz
 
Posty: 182
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 13:57
Lokalizacja: Kraków

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez piotrwiewiora » 13 lut 2015, o 22:47

Bańki mogły być zdjęte, ale kolor pleksy jest raz biały, a raz zielonkawy. Nie wiem, potrzebne byłyby głosy innych właścicieli, kto ma białe, kto zielone podświetlenie i tylko wtedy dałoby się ustalić czy to zmiana produkcyjna i od kiedy.
Avatar użytkownika
piotrwiewiora
HONOROWY CZŁONEK STOWARZYSZENIA KLUB 125P
 
Posty: 311
Dołączył(a): 29 lut 2012, o 00:28
Lokalizacja: Piotrków/Łódź

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez PABLO » 13 lut 2015, o 22:52

jureczek napisał(a):a nie rozkręcał ktoś wcześniej licznika? bo nie ma baniek na żarówki.

Baniek zielonych nie było nigdy,nie ma najmniejszego śladu po ich obecności... ;)
Pleksi jest przezroczysta idealnie na zegarach,wskaźnikach i kontrolkach.
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
FSO 125 POGOTOWIE RATUNKOWE
PABLO
Forumowicz
 
Posty: 363
Dołączył(a): 26 paź 2012, o 09:01
Lokalizacja: Łódź

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez maciekb » 7 mar 2015, o 22:14

Jeśli chodzi o pompę paliwa na 6 śrub to jest pompa zunifikowana z samochodem 126p, wprowadzona nie na początku lat 70-tych, a dopiero około 1976r.
maciekb
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 5 gru 2013, o 18:28
Lokalizacja: Kielce

Re: Zmiany konstrukcyjne- produkcyjne.

Postprzez krol1313 » 8 mar 2015, o 00:02

maciekb napisał(a):Jeśli chodzi o pompę paliwa na 6 śrub to jest pompa zunifikowana z samochodem 126p, wprowadzona nie na początku lat 70-tych, a dopiero około 1976r.



No i co w związku z tym?
Przepisałeś z Kaima/ czy z Szenejko lub Kowala/?
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1505
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Historia, Fakty, Dane techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość