Strona 2 z 2

Re: Fso 1500 89r Rafalik97

PostNapisane: 19 kwi 2018, o 20:46
przez OTRO
jurek_j napisał(a):Obudowa termostatu musi być z poloneza. Nie 'upchasz' takiej zmiany średnic kanałów.

Ale mnie co innego ciekawi. To pompa z borewicza, czy nowszego typu jak w caro? Bo jak to drugie, to koła pasowe wału i alternatora niezbyt będą chciały zgrać się z kołem pasowym pompy...

Dziwne , viewtopic.php?f=3&t=8409&start=40 tutaj też kolega miał silnik fiatowski + pompa wody od poloneza i jakoś pasowało ...

Re: Fso 1500 89r Rafalik97

PostNapisane: 19 kwi 2018, o 20:55
przez Rafalik97
Pasuje bo przerobiłem dekielek od fiata do pompy poloneza przez co się będzie zgrywać. A dziś porobiłem zaciski hamulcowe żeby nie hamował gdy nie trzeba :lol: i były pierwsze Cięcia ;)
Obrazek

Obrazek

Re: Fso 1500 89r Rafalik97

PostNapisane: 21 kwi 2018, o 08:41
przez jurek_j
No tak, z deklem od starej pompy da radę. Ale rzeźbę z otworami miałeś?

ORTO, to jest niemożliwością, żeby założyć fiatowską pompę do np. 1.6CB i wszystko pasowało, tak samo w drugą stronę - pompa z poloneza nowszego typu (caro itp.), z deklem aluminiowym - za grubo o jakieś 12mm. Na dodatek korpus pompy wody z caro jest nieco zmniejszony w porównaniu do starej pompy...
A poza tym na zdjęciu, które przesłałeś jest pompa starego typu - króciec do obudowy termostatu małej średnicy, także w tym przypadku to małe piwo...

Re: Fso 1500 89r Rafalik97

PostNapisane: 21 kwi 2018, o 12:15
przez Lampart
Kolega do 115c zakładał pompę od poloneza. Zeszlifowsl około 1cm i wszystko smigslo. Obudowa termostatu też z poloneza byla

Re: Fso 1500 89r Rafalik97

PostNapisane: 23 paź 2018, o 12:18
przez Rafalik97
Z fiacikiem małymi krokami ale cały czas do przodu trochę spawania, trochę szpachli żeby sobie jakoś urozmaicić :D
a przy tej szpachli to i o gardło trzeba zadbać ;) progi, podproża już wstawione, drzwi również wyspawane zostało poprawić tylny pas, a potem to na bok i piaskować podłogę.

Obrazek
Obrazek
Obrazek