Witaj ! Anonimowy

Polski Fiat 125p 1973r.

Re: Polski Fiat 125p 1973r.

Postprzez Red West_77 » 11 lip 2018, o 18:25

Fajnie wygląda, chociaż obstawiałem, ze zostawisz oryginalne zderzaki z kłami. Wtedy nawiązywałby do rocznika 1973 razem z klasyczną deską i kierownicą z ringiem. Co stało się z emblematem? Przed remontem miałeś oryginalny emblemat "Polski-Fiat" a teraz masz z logiem FSO jaki stosowano po 1977 roku w czarnej ramce.
Avatar użytkownika
Red West_77
Forumowicz
 
Posty: 2466
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 12:03
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Re: Polski Fiat 125p 1973r.

Postprzez Lukasq » 13 lip 2018, o 08:20

Marauder napisał(a):Mam tylko jeden problem z kątem nachylenia kół przednich. Na pierwszym zdjęciu koła stoją fajnie prosto. Wjadę tylko do garażu, kąt nachylenia jest negatywny.
Od czego to zależy? Podkładki między górnym wspornikiem i wachaczem są identycznie założone. Wydaje mi się, że po obciążeniu przedniego zawieszenia kąt nachylenia jest +/- 0°.


Kąty ustawiaj dopiero na końcu jak już będzie auto złożone, czyli odpowiednio dociążone.
Dopóki auto nie złożone, lżejsze, zawieszenie idzie w górę i robi się negatyw, w miarę dokładania części zaczyna przysiadać i koła zaczynają się prostować, a nawet iść w pozytyw, kwestia ile tych podkładek jest.
Co do ilości podkładek, rzadko kiedy jest tak, że po obu stronach daje się tyle samo, ale to już wychodzi na geometrii.
U mnie przy obcięciu jednego zwoju w nowych sprężynach koła poszły w taki pozytyw, że musiałem z obu stron wyjąć wszystkie podkładki, a nawet przesunąć belkę w prawo, bo w prawym kole był pozytyw, a w lewym pion i nie dało się już regulować.
Avatar użytkownika
Lukasq
Forumowicz
 
Posty: 181
Dołączył(a): 15 sty 2013, o 18:37
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Polski Fiat 125p 1973r.

Postprzez Marauder » 7 paź 2018, o 11:39

Red West_77 napisał(a):Fajnie wygląda, chociaż obstawiałem, ze zostawisz oryginalne zderzaki z kłami. Wtedy nawiązywałby do rocznika 1973 razem z klasyczną deską i kierownicą z ringiem. Co stało się z emblematem? Przed remontem miałeś oryginalny emblemat "Polski-Fiat" a teraz masz z logiem FSO jaki stosowano po 1977 roku w czarnej ramce.

Rozmyślałem sprawę długo i intensywnie. Wynik się każdemu nie podoba, ale osobiscie jestem bardzo zadowolony. Wnętrze od klasyka, choć kolor deski nie występował w klasyku, a zewnątrz w stylu MR-a.

Tapicerka itp. już jest gotowa (zdjęcia wkrótce), tzn., że wnętrze jest do około 99 % skończone, z wyjątkiem drzwi.

Lukasq napisał(a):Kąty ustawiaj dopiero na końcu jak już będzie auto złożone, czyli odpowiednio dociążone.
Dopóki auto nie złożone, lżejsze, zawieszenie idzie w górę i robi się negatyw, w miarę dokładania części zaczyna przysiadać i koła zaczynają się prostować, a nawet iść w pozytyw, kwestia ile tych podkładek jest.
Co do ilości podkładek, rzadko kiedy jest tak, że po obu stronach daje się tyle samo, ale to już wychodzi na geometrii.
U mnie przy obcięciu jednego zwoju w nowych sprężynach koła poszły w taki pozytyw, że musiałem z obu stron wyjąć wszystkie podkładki, a nawet przesunąć belkę w prawo, bo w prawym kole był pozytyw, a w lewym pion i nie dało się już regulować.

Masz rację. Koła już stoją prawie prosto. :)
Polski Fiat 125p 1500 - 1973r. - 62542 km - odbudowa od podstaw
http://forum125p.pl/viewtopic.php?f=3&t=7202
Avatar użytkownika
Marauder
Forumowicz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 24 wrz 2015, o 19:55
Lokalizacja: Bocholt, Niemcy

Poprzednia strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości