Strona 10 z 10

Re: Tuning silnika OHV

PostNapisane: 18 mar 2015, o 16:47
przez Lampart
Panowie, chciałbym zmodyfikować troszkę dolot zimnego powietrza w 125p i prosze o opinię.
jeśli doprowadzę rurę papierową na końcu z takim chwytem http://allegro.pl/chwyt-wlot-powietrza- ... 5081.html( taką jak w polonezach w dolocie) do tego miejsca zaznaczonego na zółto na zdjęciu
Obrazek

tak by powietrze wiało bezpośrednio przez ten otwór do rury dalej do filtra to czy da to coś in plus ? czy raczej pogorszy sprawnośc silnika

Re: Tuning silnika OHV

PostNapisane: 18 mar 2015, o 17:44
przez Ćmaga
Z tego co ja czytałem i słyszałem to żeby poprawić sprawność silnika to się raczej ucina tą rurę w filtrze, ja w swoim też uciąłem, chociaż mam LPG i muszę kawałek papierowej rury dać i zawinąć przed zbiorniczek płynu bo od tego wiania silnik przygasa jak dojeżdżam do skrzyżowania.

Re: Tuning silnika OHV

PostNapisane: 25 paź 2015, o 20:25
przez Seraf
Co do dolotu to ja mając silnik 1.6 CB i obudowę filtra powietrza z caro dałem rurę od filtra aż do otworu w przednim pasie.
Jeździłem głównie w lato i było ok.
Silnik tak pukał panewkami że masakra ale co ciekawe w 4 osoby plus pełen bagażnik różnych rzeczy i części w trasie do Jeleniej góry i z powrotem spalił coś koło 6.5 L/100 km plus z litr oleju na 1000 km ;)

Obecnie mam już głowicę od GSI po portingu.
Pozostało ją splanować, założyć na blok i sprawdzić efekty podczas jazdy.