Witaj ! Anonimowy

Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada

Re: Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada

Postprzez bing17 » 28 kwi 2013, o 11:47

I pasują bez przeróbek tak jak oryginał ?
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2908
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada

Postprzez JaSTRZaB » 28 kwi 2013, o 12:08

Spinki przedstawione przez użytkownika Klowa trzeba przerobić. Te drugie na pierwszy rzut oka są takie same.

Dodam że patrząc na zdjęcie wydaje mi się że jest to spinka od bmw e36 mocująca listwy do drzwi.
Moje Fenomenalne Auto Osobowe FSO http://forum125p.pl/viewtopic.php?f=3&t=429
Avatar użytkownika
JaSTRZaB
Administrator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 801
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:09
Lokalizacja: BL Łomża
Ranga: On tu mieszka!

Re: Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada

Postprzez Misiek » 28 kwi 2013, o 12:24

Musiałby Klowa lepsze foto wrzucić co by je porównać.
Tadzik - Polski Fiat 1974, F-127 http://forum125p.pl/viewtopic.php?f=3&t=1859
FSO Polonez Cargo 1.6 1993
FSO Polonez 1.5 SLE 1991 odjechał...
FSO Polonez 1.5 LE 1987 odjechał...

Obrazek
Avatar użytkownika
Misiek
Członek Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 289
Dołączył(a): 19 mar 2012, o 19:02
Lokalizacja: Otwock City

Re: Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada

Postprzez klowa » 28 kwi 2013, o 17:26

Trzymając jeden w ręku stwierdzam że to te same kołki.
Jedyna różnica może kryć się pod gumą. Proszę pamiętać że kołeczek kołeczkowi nie równy, tak jak dziura-dziurze.

Tak, należy je przerobić - są za szerokie.
Cały świat i mój FIAT :D
FSO 125p ... jeden jedyny i najlepszy!!!
Avatar użytkownika
klowa
Forumowicz
 
Posty: 332
Dołączył(a): 16 mar 2012, o 23:13
Lokalizacja: Okolice Radomia

Re: Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada

Postprzez HUBERT » 11 sty 2016, o 11:14

Witam Panowie i Panie jeśli chodzi o spinki o których mowa w postach Klowy,
są to spinki od VW golf III zastosowanie listwa boczna drzwi tylnych lub błotnika
mocowanie na końcu nr. kołka 12621 średnica trzpienia 9.8.
Montowaliśmy właśnie atrapę chrom u mnie i montowaliśmy bumerang także
stąd dokładny opis produktu.
Pozdrawiam
Fiat 125p czerwoniak
Fiat125p pickup kabanos
Avatar użytkownika
HUBERT
Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 414
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 18:28
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada

Postprzez m_tronik » 11 sty 2016, o 22:48

HUBERT napisał(a):Witam Panowie i Panie jeśli chodzi o spinki o których mowa w postach Klowy,
są to spinki od VW golf III zastosowanie listwa boczna drzwi tylnych lub błotnika
mocowanie na końcu nr. kołka 12621 średnica trzpienia 9.8.
Montowaliśmy właśnie atrapę chrom u mnie i montowaliśmy bumerang także
stąd dokładny opis produktu.
Pozdrawiam


Witam jak możesz to wyślij jakieś zdjęcia montażu atrapy jak masz?
Avatar użytkownika
m_tronik
Forumowicz
 
Posty: 102
Dołączył(a): 13 wrz 2015, o 19:54
Lokalizacja: Słubice

Re: Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada

Postprzez HUBERT » 12 sty 2016, o 10:38

Wrzucę fotki już po montażu w trakcie niestety nie mam.
I opiszę jak to było u mnie bo sposób montażu mojej atrapy różni się trochę od klowy.
Fiat 125p czerwoniak
Fiat125p pickup kabanos
Avatar użytkownika
HUBERT
Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 414
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 18:28
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

Powrót do TUNING

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości