Witaj ! Anonimowy

Przegrzewanie silnika pod obciążeniem

Re: Przegrzewanie silnika pod obciążeniem

Postprzez Kantman » 14 lip 2016, o 15:49

maciejowski napisał(a):
Kantman napisał(a):
ATX21 napisał(a):Po wymianie uszczelki głowica została zmieniona na inną, dam ją do planowania i sprawdzenia szczelności. Gładzi cylindrów nie wyglądały na uszkodzone, może trzeba splanować też powierzchnię bloku? Ktoś wie czy da się to zrobić bez wyjmowania silnika?

Nie, do splanowania powierzchni bloku musi być goły blok. Trzeba go zamocować w maszynie, do szlifowania, także nie sądzę aby ktoś chciał się mocować z uzbrojonym blokiem.
Na samochodzie to możesz sobie przelecieć płótnem o gradacji 180- 400

i nasypać korundu do silnika. :mrgreen:

Może Tobie się sypie korund jak używasz chu...ego płótna...
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się... zarobiony jestem.
Kolega kolegę pier...nął pepegiem.

Fiat 125p 1500 F323 1970r.
Fiat 125p 1800 DOHC L57 1976r.
Fiat 125p 1500 F515 1979r.
FSO 1500 kombi L87 1991r.
FSO POLONEZ 1500 LE L80 1986r.
Avatar użytkownika
Kantman
Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 914
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 19:58
Lokalizacja: Warszawa-Wola

Re: Przegrzewanie silnika pod obciążeniem

Postprzez ATX21 » 6 sie 2016, o 20:54

Poradziłem się mechanika - gościa który fiata mi się zajmował w czasach ich świetności. Przeszlifowalem blok kamieniem szlifierskim o średnicy 30cm - pomiar liniałem i szczelinomierzem wykazał 0.03mm nierówności po szlifowaniu przed - około 0.5mm. Cylindry i wszystkie kanały zabezpieczylem płutnem które pokryłem towotem aby nie dostały się opilki. Głowica poszła do szlifierni. Zobaczę co będzie jak wróci.
ATX21
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 4 kwi 2016, o 22:02
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona

Powrót do UKŁAD CHŁODZENIA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość