Witaj ! Anonimowy

Środki do konserwacji podwozia

Re: Środki do konserwacji podwozia

Postprzez OTRO » 24 lut 2013, o 22:18

Proponuje farbę chlorokauczukową w wewnątrz auta
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2147
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Środki do konserwacji podwozia

Postprzez 2sazi2 » 24 lut 2013, o 22:21

Patrząc po warstwach pokolei to tak :D


5. maty głuszące samoprzylepne
5. lakier akryl
4. podkład akrylowy
3.masa uszczelniająca na spawy bądź tzw guma z tubki (ważne jest to aby ta masa nie wchodziła w żadną reakcje ani z jednym ani z 2 podkładem bo jak przejdzie przez którąś warstwę i będzie na gołej blasze to będą za 3-5 lat rude kwiatki)
2. podkład reaktywny
1. wypiaskowana blacha


Problemem jest oczywiście wypiaskowanie blachy, bądź dokładne jej oczyszczenie przy poskładanym aucie, jeżeli auto jest w trakcie renowacji, to jakiś większych problemów z tym nie ma.
Avatar użytkownika
2sazi2
Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 01:01
Lokalizacja: Posada Górna

Re: Środki do konserwacji podwozia

Postprzez Ryga » 6 mar 2013, o 13:37

Od "wieki wieków" na polskim rynku był dostępny i używany powszechnie w czasach młodości naszych cacek był BITEX. Może i to przeżytek ale był skuteczny i jak ktoś się przyłożył miał autko zakonserwowane dobrze. Nadal go używam do aut współczesnych,jest teraz w sprayu.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Ryga
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 3 mar 2013, o 09:28
Lokalizacja: Gdynia

Re: Środki do konserwacji podwozia

Postprzez bruns » 6 mar 2013, o 19:42

BITEX jest dobry na podwozie od spodu ale nie wymalujesz nim płyty podłogowej pod wykładzinę .
Na pytania techniczne dotyczące 125p odpowiadam wyłącznie na forum .
Avatar użytkownika
bruns
Forumowicz
 
Posty: 1024
Dołączył(a): 31 gru 2012, o 19:14
Lokalizacja: Białystok

Re: Środki do konserwacji podwozia

Postprzez OTRO » 16 mar 2013, o 13:01

Może dość dziwne pytanie zadam. Kiedy stosuje się podkład reaktywny ?
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2147
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Środki do konserwacji podwozia

Postprzez bing17 » 16 mar 2013, o 13:02

Na gołą blachę np. po piaskowaniu.
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2917
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: Środki do konserwacji podwozia

Postprzez bruns » 16 mar 2013, o 15:54

bing17 napisał(a):Na gołą blachę np. po piaskowaniu.
Rewelka, polecam !
Na pytania techniczne dotyczące 125p odpowiadam wyłącznie na forum .
Avatar użytkownika
bruns
Forumowicz
 
Posty: 1024
Dołączył(a): 31 gru 2012, o 19:14
Lokalizacja: Białystok

Re: Środki do konserwacji podwozia

Postprzez OTRO » 16 mar 2013, o 19:08

bing17 napisał(a):Na gołą blachę np. po piaskowaniu.

Zawsze mi się wydawało że na gołą blachę daje się podkład epoksydowy :roll:
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2147
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Środki do konserwacji podwozia

Postprzez bing17 » 16 mar 2013, o 19:14

Zależy od techniki np. Novol można kłaść najpierw reaktywny, a potem epoksydowy. Osobiście kładłem na wypiaskowaną blachę epoksyd RM Euroxy CP który ma niby jakiś dodatek reaktywny, ale to nie był akurat priorytet.
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2917
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: Środki do konserwacji podwozia

Postprzez bruns » 16 mar 2013, o 19:23

Matii-x napisał(a):Zawsze mi się wydawało że na gołą blachę daje się podkład epoksydowy :roll:

Rdza jest powierzchniowa ,wewnątrz strukturalna lub wewnątrz krystaliczna . O ile tą pierwszą jest łatwo usunąć to w pozostałych jesteśmy bezsilni . I własnie podkłady reaktywne są tu rewelacją .
Znamy przypadki , lakier z zewnątrz nie obdarty , od spodu bitex i inne podkłady , a na lakierze robi się rdzawy burchel . Skąd ? Odp. ze złej jakości blachy i rdzy którą już ma w sobie w chwili produkcji .
Na pytania techniczne dotyczące 125p odpowiadam wyłącznie na forum .
Avatar użytkownika
bruns
Forumowicz
 
Posty: 1024
Dołączył(a): 31 gru 2012, o 19:14
Lokalizacja: Białystok

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do NADWOZIE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość