Witaj ! Anonimowy

Jaki dyfer wybrać

Jaki dyfer wybrać

Postprzez vezok » 14 lis 2016, o 15:18

Musze u siebie wymienić dyfer. Tak sie złożyło że mam do dyspozycji kwadratowy i okrągły. Wcześniej we fiacie był okrągły niby żadnych uwag krytycznych do niego niemam ale który będzie lepszy?
>>125p 82' 1500<<
Avatar użytkownika
vezok
Forumowicz
 
Posty: 255
Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:56
Lokalizacja: Brzesko

Re: Jaki dyfer wybrać

Postprzez maciejowski » 14 lis 2016, o 18:04

do normalnej eksploatacji bez różnicy. jedynie jest większa szansa, że jugol będzie cichy.
Avatar użytkownika
maciejowski
Maruda
 
Posty: 1517
Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
Lokalizacja: kraków

Re: Jaki dyfer wybrać

Postprzez vezok » 17 lis 2016, o 21:14

a jak jest z wytrzymałością w kwadracie? Przejedzie podobny dystans bez remontów jak jugol? Jeszcze takie pytanie czy dyfer od wąskiego caro będzie bez problemu pasować do fiata czy jakieś przeróbki są konieczne?
>>125p 82' 1500<<
Avatar użytkownika
vezok
Forumowicz
 
Posty: 255
Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:56
Lokalizacja: Brzesko

Re: Jaki dyfer wybrać

Postprzez maciejowski » 17 lis 2016, o 21:28

jugol ma cieńsze półosie i łatwiej je ukręcić (słyszałem o takich przypadkach), ale to przy upalaniu.

jeśli masz już krótki wał, po zmianach w 79, to podejdzie p&p.
Avatar użytkownika
maciejowski
Maruda
 
Posty: 1517
Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
Lokalizacja: kraków

Re: Jaki dyfer wybrać

Postprzez OLO » 18 lis 2016, o 11:34

Raz widziałem jak strzeliła półoś. Kolega wjeżdżał skosem z mokrej trawy na beton. Jak prawe koło złapało betonu to dodał gazu. Dyfer przekazał praktycznie całe obroty na lewe które jeszcze było na trawie. Po chwili kiedy rozpędzone lewe złapało betonu strzeliła półoś.
Ale to ekstremalny przypadek. Półosie raczej nei ukręcająsięnawet przy normalnej ostrzejszej eksploatacji.
Avatar użytkownika
OLO
Forumowicz
 
Posty: 1180
Dołączył(a): 31 mar 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaki dyfer wybrać

Postprzez Lampart » 18 lis 2016, o 12:22

W szerokim caro 95 chrzestny 3 półoski ukrecił. Przy normalnej jeździe. Okazało się ze pochwa skrzywiona w fabrycznym aucie
Ostatnio edytowano 18 lis 2016, o 12:23 przez Lampart, łącznie edytowano 1 raz
STOP forumowym napinaczom
Avatar użytkownika
Lampart
Forumowicz
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 5 mar 2012, o 17:41
Lokalizacja: warszawa/legionowo

Re: Jaki dyfer wybrać

Postprzez OLO » 18 lis 2016, o 14:55

Łamały się za łożyskiem?
Avatar użytkownika
OLO
Forumowicz
 
Posty: 1180
Dołączył(a): 31 mar 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do UKŁAD NAPĘDOWY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość