Witaj ! Anonimowy

dwójka która nie chce być dwójką

dwójka która nie chce być dwójką

Postprzez IMPORT » 22 lut 2012, o 23:06

pio_k Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 9:12 pm Temat postu: dwójka która nie chce być dwójką ;]
mam taki problem wyskakuje mi drugi bieg ... co to może być ...?/
wcześniej tego nie było trochę poświrowałme autem na placu i nagle zaczęlo mi wysprzęglać dwójkę na luz ... pomocy


JaSTRZaB Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 9:17 pm Temat postu:
skrzynie zamordowałeś


Michael Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 10:29 pm Temat postu:
Jakie masz sprzeglo hydraulik czy linka ?? tak czy siak sprawdz czy tloczek w pompie sprzegla i gumki ci sie nie rozwalily sprawdza sie to przez zdjecie z pedalu sprzegla popychacza nastepnie zdejmuje sie oslone ze sciany grodziowej w ktora wkrecona jest pompa sprzegla i wyjmuje caly tloczek i wszystkie gumki wymien gumki i zaloz tloczek potem sproboj odpowietrzyc uklad sprzeglowy.Ewentalnei sprawdz jak tam sterowanie sprzeglem przy skrzyni czy wysprzeglik jest caly czy ci sie ten nagwintowany pret nie przesunal.Tyle jezeli chodzi o hydraulike o lince niestety sie nie wypowiem pozdro


pio_k Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 5:52 am Temat postu:
linka jest ale może być tak że skatowałem skrzynie??


wilk Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 7:05 am Temat postu:
jesli swirowales 1-2 ,2-1 itd to mozliwe ze wodziki poszly lub zeby drogiego biegu tak czy siak chyba czeka cie rozbiurka skrzyni


ujban88 Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 8:03 am Temat postu:
jeśli reszta biegów wchodzi dobrze to masz skrzynie do roboty
jak chcesz to mam wszystkie tryby (oprócz wałka sprzęgłowego) skrzynia poloneza 4 biegowa, za grosze ci popchne bo mi to wadzi w garażu


arnold Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 9:50 am Temat postu:
Jeśli masz skrzynkę poloneza to może się lewarek opierać na kołnierzu tunelu środkowego. Wtedy trzeba lewarek lekko przyprostować.


JaSTRZaB Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 9:05 pm Temat postu:
Michael napisał:
Jakie masz sprzeglo hydraulik czy linka ?? tak czy siak sprawdz czy tloczek w pompie sprzegla i gumki ci sie nie rozwalily sprawdza sie to przez zdjecie z pedalu sprzegla popychacza nastepnie zdejmuje sie oslone ze sciany grodziowej w ktora wkrecona jest pompa sprzegla i wyjmuje caly tloczek i wszystkie gumki wymien gumki i zaloz tloczek potem sproboj odpowietrzyc uklad sprzeglowy.Ewentalnei sprawdz jak tam sterowanie sprzeglem przy skrzyni czy wysprzeglik jest caly czy ci sie ten nagwintowany pret nie przesunal.Tyle jezeli chodzi o hydraulike o lince niestety sie nie wypowiem pozdro



reszta biegów jest sprawna, wchodzą wiedź to na pewno nie to !


Gacek_1991 Wysłany: Czw Kwi 16, 2009 3:06 pm Temat postu:
Skrzynie rozwaliłeś pio_k ;/ masz mały wydatek, albo naprawiać tą co masz albo z innego Poloneza lub Fiata.


pio_k Wysłany: Sob Kwi 18, 2009 7:22 am Temat postu:
co w takim wypadku powinienem naprawić wszystkie biegi chodzą nawet malacza holowałem do domu który ukręcił półoski heh wiecie jak się ludzie patrzyli jak duży fiat holuje bączka ;]
jeszcze nie miałem możliwości wyciągnąć skrzyni w tą sobotę lecę na weselicho ale w środę mam wolne i znowu po łokcie w smarze ;]


ujban88 Wysłany: Sob Kwi 18, 2009 7:51 am Temat postu:
heh zebyś widzial jaka ludzie sie oglądali jak ja holowałem audi a4 (pasek na silniku pękł(pompa wody,wspomaganie,klima,alternator staneło)
skrzynie rozebrałem na czynniki pierwsze, jeśli chcesz tryby to mam


pio_k Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 8:36 pm Temat postu:
HA PYTASZ jak wiesz jak tylko rozbiorę swoją skrzynię i będę wiedział czego potrzebuje od razu się odezwę
skoro to było dziwne to proszę obczaić to
http://www.youtube.com/watch?v=tRjI3pew ... re=related


Tailgunner Wysłany: Sob Wrz 19, 2009 8:06 am Temat postu:
Odkopuje temat bo mam podobny problem, mianowicie przy redukcji z wyższego biegu na dwójkę zaczęło mi ostatnio zgrzytać i nie wchodzi już tak ładnie jak kiedyś. Z 1 na 2 jest ok. Natomiast to co mam od samego początku : jedynke mogę wrzucić jedynie gdy jadę baardzo powoli, inaczej zgrzyta i stawia taki opór że masakra. Powiedzcie mi czy to normalne we fiacie (skrzynia 5), w końcu to nie jest maluch, jedynka jest synchronizowana, czyż nie ?

Poza tym ze skrzyni słychać wyraźny szum który znika po naciśnięciu sprzęgła. Mam się przygotowywać na wymianę skrzyni ? ;P


Pablo 92 Wysłany: Sob Wrz 19, 2009 9:55 am Temat postu:
Cytat:
Poza tym ze skrzyni słychać wyraźny szum który znika po naciśnięciu sprzęgła. Mam się przygotowywać na wymianę skrzyni ? ;P



Masz łożysko oporowe sprzęgła do wymiany. Do do zgrzytu może tarcza już się trochę zużyła, spróbuj podkręcić linkę sprzęgła


Olo Wysłany: Nie Wrz 20, 2009 9:19 am Temat postu:
Tak jak napisał PABLO. Masz wywalone łożysko oporowe. W końcu miało piardnąć A redukcja do 2 i 1 przy pewnym prędkościach do zawsze oznacza morderstwo dla synchronizatorów. Tryby raczej nie strzelą , synki je chronią (do pewnym granic). Tak, masz rację, skrzynia jest zsynchronizowana do przodu, ale to nie oznacza, że możesz redukować przy każdej prędkości ..

Jak miałem poldka i zerwałem linkę hebla to zawracałem na 1. Najpierw rozsypałem sprzęgło elastyczne. Po wymianie bardzo szybko straciłem 1. Nie popełnij mego błędu i zacznij szanować to skomplikowane urządzenie

Zmień łożysko oporowe, obejrzyj przy okazji tarczę i docisk, składaj i ciesz się fiaciorem


Tailgunner Wysłany: Nie Wrz 20, 2009 10:01 am Temat postu:
Wczoraj zmieniłem olej w skrzyni i dwójka przestała zgrzytać A co do sprzęgła to nie dziwię się, w końcu często z niego strzelam
IMPORT
Forumowicz
 
Posty: 404
Dołączył(a): 24 lut 2012, o 17:39
Lokalizacja: Stare Forum
Ranga: Najmądrzejszy

Powrót do UKŁAD NAPĘDOWY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość