Witaj ! Anonimowy

tylny most przekładka z poloneza trucka do dużego fiata

tylny most przekładka z poloneza trucka do dużego fiata

Postprzez weeman » 10 lis 2018, o 20:27

Cześć majstry, jeżeli był już taki temat to przepraszam ale przeglądnąłem chyba wszystko i nie znalazłem.
Zastanawiam się czy warto zamontować tylny cały tylny most od poloneza trucka do dużego fiata. Może ktoś z was przeprowadzał taką operację i byłby chętny podzielić się doświadczeniami. Podobno jest bardziej wytrzymały, czy to prawda? Czy jest sporo roboty z taką przekładko czy raczej wszystko przebiega sprawnie? i co najważniejsze czy wszystko pasuje?
Mam zjechane gwinty i nie mogę przykręcić koła bo trzymają się na dwóch śrubach :) pomyślałem że zamiast bawić się z półosiami to wymienię cały most ( szczególnie że mam trochę mocniejszy silnik i już coś w krzyżaku stuka)
Z góry dzięki za podpowiedzi
Avatar użytkownika
weeman
Forumowicz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 11 gru 2012, o 16:28
Lokalizacja: Pobiednik Mały (koło Krakowa)

Re: tylny most przekładka z poloneza trucka do dużego fiata

Postprzez krol1313 » 11 lis 2018, o 11:02

Wszystko można, tylko po z Trucka, wiadomo przełożenie inne, ale i większe bębny.
Osobiście bym poszedł w wymianę półośki ( jak masz most cichy), ewentualnie z szerokiego Caro po 93 roku, lub most z systemem Lucasa.
Nie pamiętam ale z Cargo miał jakieś inne przełożenie.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Re: tylny most przekładka z poloneza trucka do dużego fiata

Postprzez jaca » 15 lis 2018, o 10:07

krol1313 napisał(a):Wszystko można, tylko po z Trucka, wiadomo przełożenie inne, ale i większe bębny.
Osobiście bym poszedł w wymianę półośki ( jak masz most cichy), ewentualnie z szerokiego Caro po 93 roku, lub most z systemem Lucasa.
Nie pamiętam ale z Cargo miał jakieś inne przełożenie.


potwierdzam. miałem most z truck-a na bębnach w 125p i silnik 2.0 dohc. mimo, że miał byś trwalszy to i tak po roku wył jak reszta mostów mimo, że most był z truck-a bardzo zadbanego z firmy cukierniczej rozwożącej na miejscu wyroby do lokalnych sklepach. przy naprawach układu hamulcowego okazało się, że już są problemy z dostępnością podzespołów do mostów z truck-a. w końcu most wymontowałem i założyłem na lukasie o zbliżonym przełożeniu do tego typu silnika. jeszcze jedno na moście z truck-a pierwszy bieg bardzo krótki tylko do ruszenia z miejsca, na drugim krótko ale rwał do przodu jak wściekły. max prędkość to 120km/h. po zmianie naprawdę auto bardzo ładnie pracuje.
Avatar użytkownika
jaca
Forumowicz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 14 cze 2012, o 20:25
Lokalizacja: Karczew


Powrót do UKŁAD NAPĘDOWY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość