
1) Chciałem zregenerować zaciski, dać do oczyszczenia, wymienić tłoczki i uszczelki, ale nie mogę wyjąć tłoczków z tylnych zacisków, przód wyszedł w miarę bez problemu ale tył siedzi niewzruszony. Ogólnie cały układ mam rozebrany więc nie mogę podpompować pedałem żeby się tłoczek wysunął, poza tym wszystko długo stało nie używane. Przód mi się udało wypchnąć kompresorem, ale tył czuje że musi mieć jakiś patent na wyciągnięcie bo kompresorem nie chce się ruszyć, bardzo proszę pomóżcie

2) Po wyciągnięciu tłoczków i rozebraniu zacisków znajomy polecił mi oddać je do jakiegoś chemicznego oczyszczania myślicie że to nie zaszkodzi ściance gładzi po której ślizga się tłoczek? Piaskowanie napewno by porysowało dlatego taki pomysł

3) Chciałem zapytać o budowę samego zacisku zdziwiło mnie że w zaciskach nie ma prowadniczek, co tu pełni ich role? Tak ma być?
4) Na poniższym zdjęciu zaznaczyłem dziwną sprawę w zaciskach przednich jakieś trzecie nagwintowane gniazdo na jakąś śrubę i nic tam nie było podpiętę, co to jest i po co może wiecie? Wiem że dwa pierwsze to na przewód elastyczny płynu i na odpowietrznik ale to trzecie to dla mnie zagadka

http://www.fotosik.pl/zdjecie/ccfe7419fd19ddc5
5) No i sprawa kolejna jakieś dziwne gumeczki między jarzmem a zaciskiem cóż to takiego? tak ma być czy to jakiś domowy patent wcześniejszego właściciela? Fotka poniżej

http://www.fotosik.pl/zdjecie/9808e08c4a1c00c9
Z góry przepraszam że zasypałem tyloma pytaniami na raz i jeśli ktoś choć trochę pomoże będę bardzo wdzięczny


