Witaj ! Anonimowy

"Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pytamy!

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez jacek2 » 7 maja 2019, o 05:58

z tyłu łapiesz fiata za miejsca mocowania resora- te przednie miejsca w których osadzone są resory, z przodu pod spodem auta (gdzieś tak pod nogami kierowcy i pasażera) powinny być takie wspawane kwadratowe niewielkie wstawki dedykowane pod podnośnik kolumnowy. Jeśli tego nie posiadasz, to ktoś reanimując blachy podłogi tego nie dospawał. Za progi bezpośrednio nie polecam, bo mogą się lekko podgiąć...
życie jest za krótkie aby nacieszyć się jazdą Fiatem 2.0
Avatar użytkownika
jacek2
Forumowicz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 15 lut 2017, o 08:09
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez stiv88 » 9 maja 2019, o 11:34

dzieki ogarnę temat :)
stiv88
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączył(a): 14 mar 2019, o 09:22
Lokalizacja: zIELONA GÓRA

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez jacek2 » 9 maja 2019, o 11:53

Powodzenia w działaniach.
życie jest za krótkie aby nacieszyć się jazdą Fiatem 2.0
Avatar użytkownika
jacek2
Forumowicz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 15 lut 2017, o 08:09
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez Michał.U » 14 maja 2019, o 20:53

Czy kopułka z wyjściami poziomymi od poloneza pasuje do fiata z silnikiem poloneza 1.5 gdzie wcześniej była normalna z wyjściami pionowymi?

Czy kopułka od tradycyjnego aparatu zapłonowego pasuje do aparatu z modułem elektronicznym?
Avatar użytkownika
Michał.U
Forumowicz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 15 wrz 2015, o 18:30
Lokalizacja: Warszawa

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez Bonifacy » 15 maja 2019, o 00:39

Tak, pasuje, zakładałem taką na miejsce prostej w moim PNie i było z nią wszystko ok, ino przewody mogą trochę inaczej się układać. By ją podłączyć, zobacz, które wyprowadzenie kaj idzie, i dasz radę bez problemu ;)
Kopułki w zapłonie stykowym i elektronicznym są takie same, różni się za to palec (stykowy - z opornikiem, elektronik - bez opornika)
Avatar użytkownika
Bonifacy
Forumowicz
 
Posty: 146
Dołączył(a): 12 sie 2016, o 10:45
Lokalizacja: Bydgoszcz, Poznań

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez jacek2 » 15 maja 2019, o 06:13

No i wszystko jasne :D :D :mrgreen:
życie jest za krótkie aby nacieszyć się jazdą Fiatem 2.0
Avatar użytkownika
jacek2
Forumowicz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 15 lut 2017, o 08:09
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez Bonifacy » 15 maja 2019, o 19:01

To teraz ja mam pytanie, czy dobrze kombinuję ;) tzn. kolega ma DFa z 1988, skrzynia skośna, most polski - kwadraciak, musi go wymienić, może go pozyskać z dawcy z 1973 roku. Ten z 73 to okrągły - jugol. Z tego, co wiem, to w takich DFach z 73 jest łącznik elastyczny wału starego typu i dłuższy wał (przed unifikacją). I teraz pytanie jak to pożenić, może ktoś to robił, pomysły są jak na razie dwa:
1. Wziąć wał z tego 1973 i zmienić w nim końcówkę do skrzyni (czy nowego typu będzie pasowała zamiennie?)
2. Dorobić flanszę, i skręcić most - flansza - wał z 88 dłuższymi śrubami
Ktora opcja będzie lepsza, i czy obie opcje są wykonalne?

Dzięki za pomoc!
Avatar użytkownika
Bonifacy
Forumowicz
 
Posty: 146
Dołączył(a): 12 sie 2016, o 10:45
Lokalizacja: Bydgoszcz, Poznań

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez m_tronik » 15 maja 2019, o 19:27

Bonifacy napisał(a):To teraz ja mam pytanie, czy dobrze kombinuję ;) tzn. kolega ma DFa z 1988, skrzynia skośna, most polski - kwadraciak, musi go wymienić, może go pozyskać z dawcy z 1973 roku. Ten z 73 to okrągły - jugol. Z tego, co wiem, to w takich DFach z 73 jest łącznik elastyczny wału starego typu i dłuższy wał (przed unifikacją). I teraz pytanie jak to pożenić, może ktoś to robił, pomysły są jak na razie dwa:
1. Wziąć wał z tego 1973 i zmienić w nim końcówkę do skrzyni (czy nowego typu będzie pasowała zamiennie?)
2. Dorobić flanszę, i skręcić most - flansza - wał z 88 dłuższymi śrubami
Ktora opcja będzie lepsza, i czy obie opcje są wykonalne?

Dzięki za pomoc!

jeżeli mocowanie resorów jest takie same jak w kwadracie to dotocz dystans 20mm pomiędzy flansze mostu a wał, tak robiłem w moim F125p z 76r. i jest ok.
Avatar użytkownika
m_tronik
Forumowicz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 13 wrz 2015, o 19:54
Lokalizacja: Słubice

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez Michał.U » 15 maja 2019, o 21:30

Bonifacy napisał(a):Tak, pasuje, zakładałem taką na miejsce prostej w moim PNie i było z nią wszystko ok, ino przewody mogą trochę inaczej się układać. By ją podłączyć, zobacz, które wyprowadzenie kaj idzie, i dasz radę bez problemu ;)
Kopułki w zapłonie stykowym i elektronicznym są takie same, różni się za to palec (stykowy - z opornikiem, elektronik - bez opornika)

Dzięki za odpowiedź
Avatar użytkownika
Michał.U
Forumowicz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 15 wrz 2015, o 18:30
Lokalizacja: Warszawa

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez jacek2 » 16 maja 2019, o 09:31

Nie jestem do końca pewny, ale może wystarczy przełożyć flanszę z jednego mostu do drugiego. wydaje mi się że w kwadracie flansza jest dłuższa niż w jugolu...
życie jest za krótkie aby nacieszyć się jazdą Fiatem 2.0
Avatar użytkownika
jacek2
Forumowicz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 15 lut 2017, o 08:09
Lokalizacja: dolnośląskie

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości