Witaj ! Anonimowy

"Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pytamy!

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez OTRO » 21 lis 2018, o 12:45

Pamiętaj po pewnym przebiegu ponownie naciagnij pasek, bo ciut się wyciągają . Ja raz w jednym roku wymienilem z 4 paski bo jedene znikały w oczach lub piszczały ...
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2117
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez Bonifacy » 1 gru 2018, o 14:16

Czy uszczelki do szyb drzwiowych (opuszczanych) pasują do FSO 125p z Łady 2101? I czy uszczelki zgarniacze są wszystkie tej samej długości?
Bonifacy
Forumowicz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 12 sie 2016, o 10:45
Lokalizacja: Bydgoszcz, Wrocław

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez Lampart » 6 gru 2018, o 09:55

Panowie sprawa gaznika- samochód postoi tydzień bez jazdy - odpalam zgasnie ,druga próba to samo , za trzecim razem odpali ale obroty ma do max 1 tys.Dodam gazu i puszczę już wchodzi na swoje 2-2,5. Wczoraj przed odpaleniem zajrzałem do gaznika po 10 dniach stania. W gazniku paliwo poniżej dyszy pompki przyspieszajacej ale w kanale gdzie jest rurka od ssania sucho- sama rurka również sucha.Sprawdziłem kanały sa drożne. Teraz pytanie z kąd którędy jak paliwo znika z studzienki rurki ssania? Pompe paliwa mam od lady - nowa a przed nią filtr. Paliwo w pompie było a w filtrze odrobina więc pompowanie ruska pompa ręcznie nie wiele dało. W czym szukać przyczyny ze osusza studzienke a komorę pływaków nie
STOP forumowym napinaczom
Avatar użytkownika
Lampart
Forumowicz
 
Posty: 1732
Dołączył(a): 5 mar 2012, o 17:41
Lokalizacja: warszawa/legionowo

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez jacek2 » 7 gru 2018, o 07:06

Zawsze tak będzie z odpalaniem po dłuższym postoju. Ale jak napompujesz gaźnik ręcznie pompką (mam też taką ruską pompkę) gaźnik to auto powinno odpalić od "strzała". A studzienka jest pusta po długim staniu, bo jest odkryta i paliwo z niej szybko odparowuje. I gdy poziom paliwa spadnie w komorze pływakowej (paliwo paruje przy dłuższym postoju auta) to przy niskim poziomie paliwa studzienka jest pusta. Kanał łączący komorę pływakową i studzienką jest troszkę wyżej od poziomu paliwa gdy ono wyparuje i stąd ta sucha studzienka.
Sprawdź koniecznie- gdy podpompujesz ręcznie paliwo do gaźnika do pełna, auto powinno szybko odpalić. W filtrze paliwa zawsze będzie go nie wiele, nawet podczas pompowania ręcznego pompką......
życie jest za krótkie aby nacieszyć się jazdą Fiatem 2.0
Avatar użytkownika
jacek2
Forumowicz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15 lut 2017, o 08:09
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez Lampart » 7 gru 2018, o 10:32

Wczoraj czyli po dobie od jezdzenia fiatem poszedłem go odpalic- za 4 razem dopiero zapalił i pracował.podczas odpalenia 1-3 odpalił i gasl odrazu lub po 2 sekundach. Wywaliłem narazie filtr paliwa. Co roku mam takie jaja zima. Gdzieś w otchlaniach tego forum wyczytałem ze ktoś jak miał taki problem winna była uszczelka pod kolektorem dolotowym. Sprawdzę plakiem szczelność. Przedwczoraj gdy jeszcze był filtr paliwa przed pompa ) gdy pompowalem ręcznie paliwo jakoś nie widziałem zbytnio by paliwo naplywalo do filtra
STOP forumowym napinaczom
Avatar użytkownika
Lampart
Forumowicz
 
Posty: 1732
Dołączył(a): 5 mar 2012, o 17:41
Lokalizacja: warszawa/legionowo

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez jacek2 » 7 gru 2018, o 14:13

Filtr paliwa ma znajdować się po między gaźnikiem a pompą. Nie może być przed pompą, czyli między zbiornikiem paliwa a pompą. Jeśli nie widzisz napływu paliwa gdy pompujesz ręcznie pompą, to coś z nią jest nie tak. Jeszcze czasami jak popychacz pompy ustawi się w dziwnej pozycji, wtedy pompką ręcznie nie napompujesz paliwa, Trzeba wtedy obrócić silnikiem (najlepiej krótko rozrusznikiem) aby popychacz pompy ustawił się inaczej, i wtedy pompka pompuje. Ale auto po jednym dniu stania przy takiej pogodzie jak obecnie powinno palić bez ręcznego pompowania pompą. Może z gaźnika ucieka ci paliwo jakąś nieszczelnością. Najczęściej ucieka przy miedzianych uszczelkach przy głównych dyszach (te śruby w gaźniku na kluczyk 10mm) tam są takie małe uszczelki miedziane, które czasami lubią sączyć minimalnie paliwo.....
życie jest za krótkie aby nacieszyć się jazdą Fiatem 2.0
Avatar użytkownika
jacek2
Forumowicz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15 lut 2017, o 08:09
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez jurek_j » 8 gru 2018, o 09:37

Sprawdzanie szczelności plakiem czasami jest kiepskie. Zbyt mało energetyczne dziadostwo jak dla mnie. Strzykawka z igłą, benzyna i można szprycować gdzie trzeba i gdzie nie trzeba :D. Znacznie efektywniejsze rozwiązanie. Porównywalne efekty dawał samostart do silników.
Avatar użytkownika
jurek_j
Forumowicz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 23 wrz 2013, o 17:05
Lokalizacja: Nowiny Wlk

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez OTRO » 8 gru 2018, o 11:42

Mam pytanie , czy wymiana serwa może wpłynąć aby pedał od hamulca był ciut miększy ?
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2117
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Poprzednia strona

Powrót do "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość