Witaj ! Anonimowy

"Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pytamy!

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez krol1313 » 12 lip 2018, o 21:02

rafi napisał(a):witam , jakie opony macie zamontowane na felgi stalowe do kanta.(felgi dętkowe )
185/70r13 czy 165/80r13 ?


W starszym z 1984 roku mam 165/80/13 plus dętka.
W drugim 1988 roku mam bezdętki 5 calowe ( takie jak w caro) 185/70/13.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1494
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez ostr » 14 lip 2018, o 19:45

Cześć. Jak podłączyć uniwersalny obrotomierz do klasyka? Wydawało mi się że trzeba wziąć sygnał z cewki ale niestety brak wskazań...
'72 Fiat 125p 1500 w kolorze bahama yellow
Avatar użytkownika
ostr
Forumowicz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 19 paź 2017, o 16:44
Lokalizacja: Warszawa

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez ceva » wczoraj, o 09:40

ostr napisał(a):Cześć. Jak podłączyć uniwersalny obrotomierz do klasyka? Wydawało mi się że trzeba wziąć sygnał z cewki ale niestety brak wskazań...

To jest jakiś współczesny wyrób czy z epoki?
ceva
Forumowicz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 24 cze 2017, o 07:00
Lokalizacja: Sierpc

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pyta

Postprzez ppfso » wczoraj, o 19:06

ostr napisał(a):Cześć. Jak podłączyć uniwersalny obrotomierz do klasyka? Wydawało mi się że trzeba wziąć sygnał z cewki ale niestety brak wskazań...

Większość obrotomierzy powinna mieć 4 przewody , (należy też pamiętać by obrotomierz był przystosowany do silnika w tym przypadku 4 cylindrowego) , o ile MR, ma instalację do obrotomierza , to w klasyku bynajmniej ja podłączam w następujący sposób :
1 plus po stacyjce , lutuje do konektora włącznika świateł (jest to sposób bezinwazyjny ,w razie czego można bez śladu usunąć )
2 podświetlenie obrotomierza lutuje do konektora włącznika podświetlenia licznika (jest to sposób bezinwazyjny ,w razie czego można bez śladu usunąć )
3 masa minus , konektorek z oczkiem przykręcam do śruby za zaślepką radia
4 sygnałowy , prowadzę go przez lewą przelotkę instalacji w grodzi bezpośrednio do cewki zapłonowej , konektorek do pinu cewki tam gdzie przewód zasilający aparat zapłonowy ,
w razie wątpliwości masz mój nr w pw.
Elwis napisał(a):Witam serdecznie - mam szybkie pytanko: ile realnie może być warty 125p z 1982 roku w wersji popular II? Auto w oryginalnym lakierze, z udokumentowaną historią, wnętrze bardzo ładne, mechanicznie ok. Jedyne co jest do zrobienia to ruda na łaczeniu błotników przednich i progów, podłoga ok. Ostatnie 2 lata stało w ciepłym, suchym garażu. Mam takie coś na oku i nie chciałbym za bardzo przepłacić.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie i podpowiedzi.

w zeszłym roku takie auto , od pierwszego właściciela z realnym przebiegiem 45tys km , kopiliśmy za 4000zł, daj zdjęcia bo z fusów nie wróżymy
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Avatar użytkownika
ppfso
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 918
Dołączył(a): 5 paź 2012, o 22:58
Lokalizacja: Warszawa - Ursus

Poprzednia strona

Powrót do "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość